لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۵۹

راه‌آهن با درگیری و اعتصاب به استقبال چهارشنبه سوری رفت


تیم لیگ برتری راه‌آهن با درگیری درون‌تیمی در اهواز و سپس اعتصاب بازیکنان، به استقبال چهارشنبه سوری رفت.

راه‌آهن که در انتهای جدول لیگ قرار دارد و از نامزدهای سقوط به دسته پایین‌تر است، آخرین بازی‌اش در سال ۹۴ را مغلوب تیم آخر جدول یعنی استقلال اهواز شد.

ابراهیم کریمی و بهادر عبدی دو بازیکن قدیمی این باشگاه، به دلیل مسائل مالی، پس از بازی مقابل استقلال اهواز با سرپرست این تیم درگیر شدند. مشکلات مالی راه‌آهن از ابتدای فصل تاکنون تداوم داشته است.

شدت اختلافات با سعید رمضانی باعث شد آنها از کاروان تیم جدا شده و به صورت انفرادی از اهواز به تهران برگردند.

سایت ورزش سه به نقل از این باشگاه نوشت: بازیکنان شب قبل از بازی به سردستگی عبدی، ابراهیم کریمی و محمد عباس‌زاده قصد اعتصاب داشتند و به همین دلیل هر سه نفر را کنار گذاشته شدند.

پس از اعلام اخراج سه بازیکن یاد شده، بقیه اعضای تیم اعلام کردند این نفرات اگر حرفی زده‌اند به عنوان بزرگ‌تر تیم بوده و نمایندگی سایرین را برعهده داشتند.

روز سه‌شنبه بازیکنان راه‌آهن به تبعیت از کاپیتان خود حاضر به شرکت در تمرینات نشدند. آنها بدون لباس تمرین و با لباس شخصی در زمین حاضر شدند و عنوان کردند تا مسئله مالی حل نشود، دیگر بر سر تمرینات حضور نخواهند یافت.

سعید رمضانی سرپرست راه‌آهن نیز که در اهواز با بازیکنان با تجربه تیمش درگیر شده بود، در تمرینات حضور نداشت.

ابراهیم کریمی و بهادر عبدی دو بازیکن اخراجی راه‌آهنی‌ها در محل تمرین حاضر شده بودند تا با سایر بازیکنان، خبر اعتصاب خود را اعلام کنند.

در این بین، محسن فروزان که به تازگی و پس از اخراج به دلیل بی‌انضباطی از باشگاه سیاه‌جامگان مشهد به راه‌آهن پیوسته، در زمین ماند تا تمرینات دروازه‌بانی‌اش را انجام دهد.

اعتصاب راه‌آهنی‌ها در حالی صورت گرفته است که تیم فوتبال استقلال اعلام کرده بود برای حفظ آ‌مادگی بازیکنان این تیم، روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف راه‌‌آهن خواهد رفت. دیداری که محل برگزاری‌اش مشخص نشده بود و حالا قطعیت انجامش نیز محل تردید است.

سایت رسمی باشگاه راه‌آهن، صبح سه‌شنبه خبر از انجام تمرین داده و پس از آن نیز اشاره‌ای به اعتصاب بازیکنانش نکرده است.

در این سایت همچنین مصاحبه‌ای با توپالیدیس مربی یونانی راه‌آهن انجام شده است که می‌گوید:​ مدیر باشگاه، انگیزه و هیجان مرا دو برابر کرد. وقتی چشم‌اندازتان را زیبا می‌بینید، از سختی‌ها نمی‌ترسید. می‌خواهم فلسفه پیروزی را بر تیم حاکم کنم.

XS
SM
MD
LG