لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۵۲

دستگيری حامد حدادی و دوست‌ دخترش توسط پليس آمریکا


حامد حدادی
حامد حدادی
خبرگزاری آسوشيتدپرس به نقل از پلیس ممفيس ايالت تنسی در آمريکا گزارش داد که حامد حدادی بازيکن ايرانی تيم منفيس گريتزليز در بسکتبال ان بی ای آمريکا، و دوست دخترش به اتهام ضرب و شتم یکدیگر دستگیر شدند.


برپایه گزارش‌های منتشر شده، صبح روز پنجشنبه پس تلفنی که به پليس شد، ماموران به آپارتمانی در مرکز شهر رفته و حدادی، سانتر ايرانی تيم گريتزلی و دوست دخترش را کبود و زخمی در آپارتمان يافتند.

گزارش دستگيری حاکی از اين است که این درگيری لفظی به درگيری فيزيکی انجاميده است و حامد حدادی به همراه گلناز (عسل) کربلايی نعمت معينی برای مداوا به مرکز پزشکی منطقه اعزام شدند.

کريس والاس، مديرکل تيم گريتزلی در اطلاعيه‌ای اعلام کرد که تيم او از اين رويداد آگاهی يافته است و تا جمع آوری جزييات اين ماجرا نظری اعلام نخواهد کرد.

حامد حدادی در ۱۵ بازی نخست تيم گريتزلی تنها چهار بار بازی کرده است.

بر پايه گزارش‌ها خانم کربلايی نعمت معينی ادعا کرده است که حامد حدادی پس از آگاهی از صحبت او با مرد ديگری گلوی او را گرفته است .

درهمين حال حدادی گفته‌هايی کاملا مغاير به ادعای دوست دخترش را به پليس ادعا کرده است.

برپايه گزارش پليس به گفته حدادی دليل خراش صورت خانم کربلايی نعمت منحرف شدن ظرف سوپی بوده است که او می‌خواسته به سوی حدادی پرتاب کند.

شايان يادآوری است که حامد حدادی نخستين بازيکن بسکتبال ايران در ان بی ای به شمار می‌رود و به دليل تعهد بازی به تيم باشگاهی‌اش يکی از بزرگان غايب تيم ملی بسکتبال ايران در بازی‌های آسيايی ۲۰۱۰ گوآنگژو بود.

تيم ايران در غياب او، صمد نيکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی پس از شکست از چين ميزبان در نيمه پايانی در روز جمعه بر ژاپن پيروز و برنده مدال برنز بازی‌ها شد.
XS
SM
MD
LG