لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۵۵

ترافیک و آلودگی در تونل کندوان ۲۳ مسموم بر جای گذاشت


مسئولان هلال احمر می‌گویند که مصدومان این حادثه اکسیژن تراپی شده‌اند و اکنون وضعیت عمومی همه آنها خوب است
مسئولان هلال احمر می‌گویند که مصدومان این حادثه اکسیژن تراپی شده‌اند و اکنون وضعیت عمومی همه آنها خوب است

مسئولان امدادی ایران می‌گویند که ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و توقف خودرو‌ها در تونل کندوان باعث مسمومیت ۲۳ نفر شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، روز چهارشنبه، ۱۶ تیر، اظهارات معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در این باره را منتشر کرده که اطمینان داده مصدومان این حادثه تحت اکسیژن‌تراپی قرار گرفتند و اکنون وضعیت عمومی همه آنها خوب است.

داوود رجبی، معاون هلال احمر، سپس به شهروندان ایرانی توصیه کرده که در این روزهای تعطیلات برای مسافرت جاده کرج – چالوس را انتخاب نکنند و در مسیرهای جایگزین به سمت شمال کشور تردد نمایند.

روز چهارشنبه در ایران عید فطر اعلام شد. تعطیلات عید فطر در ایران دو روز است که امسال با احتساب روز جمعه، سه روز تعطیلی مستمر خواهد بود و همین امر وسوسه سفر را برای بسیاری از شهروندان به وجود آورد.

گزارش‌ها حاکی از سیل عظیم خودروهایی است که روز چهارشنبه از مسیر کرج – چالوس عازم شمال ایران بوده‌اند.

خبرگزاری مهر گزارش داده که عصر چهارشنبه تردد خودرو‌ها در تونل کندوان برای بیش از یک ساعت و نیم متوقف شده بود که همین امر مشکلات تنفسی را برای سرنشینان خودرو‌ها به وجود آورده است.

تونل کندوان یکی از طولانی‌ترین تونل‌های محور کرج - چالوس و قدیمی‌ترین آنهاست که در دوران زمامداری رضا شاه پهلوی ساخته شد و درازای آن بالغ بر ۱۸۰۰ متر است.

XS
SM
MD
LG