لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۳۳

دیدگاه یک فعال کارگری در مورد تشکیل شوراها و تشکل‌ها در کارخانه‌ها و محلات


دیدگاه یک فعال کارگری در مورد تشکیل شوراها و تشکل‌ها در کارخانه‌ها و محلات
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:30 0:00
لینک مستقیم

۱۴ فعال کارگری در بیانیه مشترکی با اشاره به تظاهرات آبان ماه نوشتند این جریان اصیل مردمی، ‌به توصیف آنان، نیاز به سازمان و تشکل دارد و پیشنهاد تشکیل تشکل‌ها و شوراهای سراسری در همه کارخانه‌ها و محلات را مطرح کردند. جوانمیر مرادی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران فلزکار و برق کرمانشاه،‌ می‌گوید:

۱۴ فعال کارگری در بیانیه مشترکی با اشاره به تظاهرات آبان ماه نوشتند که اکثر شرکت‌کنندگان در این اعتراض‌ها در حاشیه شهرهای بزرگ و یا در شهرهای کوچک و فقیر سکونت داشتند.
این فعالان کارگری با اعلام اینکه این جریان اصیل مردمی، ‌به توصیف آنان، نیاز به سازمان و تشکل دارد، پیشنهاد تشکیل تشکل‌ها و شوراهای سراسری در همه کارخانه‌ها و محلات را داده اند.
این بیانیه از سوی عثمان اسماعیلی، حسین میربهاری، علی حسینی،‌ افسانه عظیم‌زاده، نجیبه صالح‌زاده، عمر شبانی، جوانمیر مرادی، فردین میرکی، اکبر یزدی، کاوه حکیمی، واله زمانی، یدی صمدی، عزت نصری و محمود صالحی امضا شده است.
جوانمیر مرادی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران فلزکار و برق کرمانشاه،‌ درباره این بیانیه و جلوگیری جمهوری اسلامی از تشکیل شوراها و تشکل‌ها می‌گوید:
XS
SM
MD
LG