لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۰۴

به اولین ایستگاه چهارشنبه‌ خوش آمدید‍!


در اولین ایستگاه چهارشنبه از مجموعه برنامه‌های ایستگاه فردا، از شما درباره نحوه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان زلزله اخیر غرب کشور پرسیدیم و نظرتان را درباره بهترین راهی که برای کمک به این هموطنان سراغ دارید جویا شدیم.

همچنین در ایستگاه‌های اقتصادی و سینمایی برنامه هم موضو‌عاتی چون اکران فیلم جدید مسعود کیمیایی، اعلام جرم علیه یک هکر ایرانی توسط دادستانی آمریکا به خاطر هک کردن کامیپوترهای شبکه تلویزیونی «اچ بی او» (HBO)، خسارت‌های ناشی از زلزله اخیر و حواشی مربوط به مسکن مهر مطرح می‌گردند.

در طول برنامه هم با زبان طنز به موضوعات و خبرهایی چون بست‌نشینی حمید بقایی و شرکا در حرم شاه عبدالعظیم و واکنشهای مقامات کشور به زلزله استان کرمانشاه و حضور آنها در این مناطق می‌پردازیم.

در این برنامه از چالش کارائوکه برای مشارکت شما در برنامه هم رونمایی خواهد شد که شرح مفصل نحوه شرکت در آن را در کانال تلگرام «ایستگاه فردا» می‌توانید بیابید.

برای تماس با ما می‌توانید از طریق تلگرام با @FardaaStation تماس بگیرید یا برای همین آی‌دی تلگرامی متن بنویسید و ارسال کنید و یا از اپلیکیشن IOS ایستگاه پنجشنبه استفاده نمایید.

ایستگاه فردا روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت زنده از رادیو فردا پخش می‌گردد.

ایستگاه فردا: قسمت اول
please wait

No media source currently available

0:00 0:55:00 0:00
لینک مستقیم
ایستگاه فردا: قسمت دوم
please wait

No media source currently available

0:00 0:45:00 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG