لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۰۴

پرستار بچه با سالی ۱۲۸ هزار دلار درآمد


اگر سابقه نگه‌داری از بچه‌ها را دارید، با هنرهای رزمی آشنا هستید و حاضرید هر هفته دور دنیا سفر کنید، اقبال به شما روی آورده است؛ پرستار بچه شوید!

به گزارش شبکه خبری سی.ان.بی.سی، یک خانواده پول‌دار انگلیسی حاضر است برای یک پرستار بچه مبلغ ۱۲۸ هزار دلار در سال بپردازند.

این خانواده به‌دنبال یک پرستار برای چهار فرزند ۲ تا ۱۵ ساله خود است که «دارای مدرک روانشناسی کودک و پانزده سال سابقه پرستاری از بچه باشد.» پرستار مورد نظر نباید بچه‌ای داشته باشد و باید با هنرهای رزمی آشنا باشد. البته اگر این پرستار واجد بقیه شرایط باشد، این خانواده هزینه آموزش هنرهای رزمی و دفاع شخصی را می‌پردازد.

این خانواده در شهرهای لندن، باربادوس، کیپ تان و آتلانتا خانه دارد. پرستار مورد نظر با این خانواده زندگی خواهد کرد و در سفرهای داخلی و بین‌المللی با آنها خواهد بود.

او از هفت صبح تا هشت شب کار خواهد کرد و تنها یک روز در هفته تعطیلی خواهد داشت. البته در زمان تعطیلی هم باید مراقب باشد که الکل زیادی و همینطور مواد مخدر مصرف نکند.

این پرستار باید سر کلاس‌های درسی بچه‌ها- که معلم سرخانه دارند- هم حاضر باشد. اگر در طول روز بچه‌ها نیاز داشتند که به خارج از خانه بروند، پرستار مورد نظر باید حمل و نقل آنها را هم بر عهده بگیرد... ولی نکته این‌جاست که برای این کار می‌تواند از خودروهای خانواده، شامل پورشه و مازاراتی استفاده کند.

مادر این خانواده که آگهی استخدام این «ابـَر-پرستار» را در یکی از سایت‌های نگه‌داری بچه‌ در بریتانیا منتشر کرده می‌گوید تا کنون ۳۰۰ تقاضانامه دریافت کرده، اما کسانی که واجد همه شرایط باشند زیاد نیستند. کسی که در نهایت استخدام می‌شود، باید تعهد کتبی بدهد که هویت این خانواده را فاش نخواهد کرد.

XS
SM
MD
LG