لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۴۲

شعارهای شبانه در چند منطقه تهران


iran
iran

مناطق مختلفی از شهر تهران از جمله تهرانپارس، صادقیه، شهرک باقری، محله سازمان آب شامگاه جمعه شاهد سردادن شعارهای شبانه بود.

جمعی از مردم در تهرانپارس در شرق تهران شامگاه جمعه هفتم بهمن ماه به سردادن شعارهای شبانه علیه جمهوری اسلامی پرداختند. «مرگ بر دیکتاتور»، «این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت»، «تا آخوند کفن نشود، این وطن وطن نشود» از جمله شعارهای شامگاه شب معترضان در تهرانپارس بود.

منطقه صادقیه در غرب تهران نیز شامگاه جمعه صحنه شعارهای شبانه معترضان بود. معترضان در صادقیه از داخل خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی شعارهایی چون «مرگ بر حکومت بچه‌کش»، «مرگ بر جمهوری اسلامی»، «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»، «خامنه‌ای قاتل، ولایتش باطله»، از جمله شعارهای جمعه شب معترضان در صادقیه بود.

شهرک باقری در منطقه ۲۲ تهران شامگاه جمعه برای چندمین شب پیاپی شاهد شعارهای شبانه ضد حکومتی جمعی از مردم بود. معترضان در شهرک باقری شعار «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر سپاهی» و «مرگ بر خامنه‌ای»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» سردادند.

معترضان همچنین در محله سازمان برنامه در غرب تهران نیز شامگاه جمعه هفتم بهمن ماه اقدام به سردادن شعارهای شبانه از فراز مجتمع‌های مسکونی کردند. «مرگ بر دیکتاتور» شعار اصلی معترضان در این منطقه از تهران بود.

شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و شیراز نیز روز و شامگاه جمعه صحنه شعارنویسی معترضان بود. معترضان در تهران در دیوارنویسی‌های خود اقدام به نوشتن شعارهایی چون «از راه رفته بر نمی‌گردیم»، «این انقلاب خاموش نمی‌شود»، «ولایت را در ایران دفن خواهیم کرد»، و «ستم‌پذیر نباش» کردند.

در شیراز معترضان در دیوارنویسی‌های خود اقدام به نوشتن شعارهایی چون «سر به دار می‌دهیم، تن به ذلت نمی‌دهیم»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» و نوشتن هشتگ‌‌های مرتبط با کمپین لزوم قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا بر دیوارهای مرکز استان فارس کردند.

XS
SM
MD
LG