لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۵۸

برای حسام فيروزی قرار وثيقه صادر شد


مهتا بردبار از قول خليل بهراميان وکيل مدافع آقای فيروزی می گويد برای همسرش قرار کفالت صادر شده و حال بايد وثيقه گذاشته شود «و اگر وثيقه قبول شود، ايشان آزاد می شوند»
مهتا بردبار از قول خليل بهراميان وکيل مدافع آقای فيروزی می گويد برای همسرش قرار کفالت صادر شده و حال بايد وثيقه گذاشته شود «و اگر وثيقه قبول شود، ايشان آزاد می شوند»

به گفته خليل بهراميان وکيل دکتر حسام فيروزی پزشک زندانی، شعبه ۱۴ بازرسی دادسرای انقلاب تهران، برای موکلش قرار وثيقه صادر کرده است.

خليل بهراميان، وکيل حسام فيروزی ابراز اميدواری کرد که موکلش در يکی دو روز آينده از زندان اوين آزاد شود.


دکتر حسام فيروزی در ۱۶ ماه دی به اتهام مراقبت و نگهداری از احمد باطبی دانشجوی زندانی، به طور موقت بازداشت و روانه زندان شد.


مهتا بردبار همسر حسام فيروزی به راديو فردا گفت همسرش در مقابل انتقال به بند ۷ مقاومت کرده بود. خانم بردبار می گويد به علت اين مقاومت، همسرش به اندرزگاه ۸ که تقريبا «بدترين جای زندان اوين است»، منتقل شده بود


مهتا بردبار می گوید همسرش در مقابل انتقال به بند ۷ مقاومت کرده بود. به علت اين مقاومت، او به اندرزگاه ۸ که تقريبا «بدترين جای زندان اوين است»، منتقل شده بود

در باره پيگيری پرونده دکتر فيروزی توسط وکيل مدافع وی، مهتا بردبار از قول خليل بهراميان وکيل مدافع آقای فيروزی می گويد برای همسرش قرار کفالت صادر شده و حال بايد وثيقه گذاشته شود «و اگر وثيقه قبول شود، ايشان آزاد می شوند.»


با اين حال خانم بردبار می افزايد هيچ چيز قابل پيش بينی نيست. «وقتی که يک زندانی را به جرم سياسی به زندان اوين می برند در حالی که در قانون هيچ تعريفی برای جرم سياسی وجود ندارد، بايد اين نتيجه را بگيريم که روی هيچ چيزی نمی توان حساب کرد.»


همسر دکتر فيروزی، شايعه شکنجه وی در زندان را رد کرد: «يکی از رسانه های معتبر از زبان من اعلام کرده است که همسرم در وضعيت بسيار بدی بسر می برد و از قول من گفته اند که همسرم تحت شکنجه قرار گرفته است.» او افزود همه اين ها شايعه است، و انتقال همسرش به بيمارستان تنها به علت مسموميت غذايی بوده است.


XS
SM
MD
LG