لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۴۱

لیگ قهرمانان اروپا: سومین تساوی متوالی رئال مادرید


دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت بازی آغاز شد و در مهم‌ترین بازی، رئال مادرید مقابل میزبانی بوروسیا دورتموند به تساوی رسید.

بازی جذاب دورتموند و رئال با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. این سومین تساوی متوالی کهکشانی‌هاست و دومین تساوی پیاپی با همین نتیجه!

آنها در بازی قبلی که مقابل لاس پالماس در لالیگا برگزار شد نیز در واپسین دقایق، گل مساوی را دریافت کردند. رئال همچنین سه بازی متوالی است که در همان نیمه نخست، دروازه‌اش باز می‌شود.

رونالدو و واران برای رئال گل زدند. آئوبامیانگ و آندره شورله تعویض طلایی توماس توخل هم گل‌های میزبان را در وستفالن، وارد دروازه کیلور ناواس کردند.

زیدان در پایان بازی گفت: «افسوس که مثل بازی قبل، سه امتیاز را در دقایق پایانی از دست دادیم. خوردن گل تساوی در دقایق پایانی همیشه تلخ است. این سومین تساوی متوالی ما بود و از این مسئله ناراحتم. مثل بازی با لاس پالماس تمرکزمان را از دست دادیم. فوتبال همین است. امشب باید فاصله را بیشتر می‌کردیم.»

از همین گروه، اسپورتینگ لیسبون با دو گل مقابل لژیا ورشو پیروز شد. مادریدی‌ها در بازی بعدی میزبان لژیا هستند که وضعیتش در لیگ لهستان هم بحرانی است.

یوونتوس در کرواسی با چهار گل توانست مقابل دینامو زاگرب به برتری برسد. سویا هم با یک گل مهمانش لیون را پشت سر گذاشت.

میرالم پیانیچ، گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا سه گل برای یوونتوس به ثمر رساندند و گل چهارم یووه نیز توسط خود زاگربی‌ها به ثمر رسید. تیمی که علی کریمی از ایران را در اختیار دارد اما در این بازی نیز اثری از کریمی نبود.

در دیگر دیدار این گروه سویا در خانه به مصاف لیون رفت و با یک گل به برتری رسید. ویتو نیز یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

در گروه ِ زسکا مسکو نتوانست مقابل تاتنهام مقاومت کند و با درخشش سون هیونگ مین مهاجم کره‌ای، سه امتیاز بازی نصیب تاتنهام شد.

این مهاجم کره‌ای که روزی پر فروغ را سپری کرد، دو هفته بعد همراه با تیم ملی کشورش در مسابقات مقدماتی جام جهانی و در ورزشگاه آزادی، مقابل ایران به میدان خواهد آمد.

در دیگر دیدار این گروه، بایرلورکوزن با گل چیچاریتو از موناکو پیش افتاد اما در واپسین دقایق دروازه‌اش باز شد تا دو تیم به تساوی برسند.

در گروه گ لسترسیتی با یک گل بر پورتو غلبه کرد و اف ث کپنهاگ هم ۴ بار دروازه بروژ را گشود.

دومین دیدار تاریخ لسترسیتی در لیگ قهرمانان با دومین برد این تیم همراه بود و این بار نیز کاسپر اشمایکل دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

شاگردان کلودیو رانیری موفق شدند در خانه، با یک گل مقابل پورتو که ایکر کاسیاس را درون دروازه داشت، پیروز شوند. اسلام سلیمانی تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

کپنهاگ نیز در شرایطی چهار گل زد که نیمه نخست مسابقه، بدون گل به پایان رسیده بود. شاگردان سولباکن حالا در رده دوم گروه‌شان ایستاده‌اند.

این مسابقات امروز با برگزاری هشت دیدار دیگر پیگیری خواهد شد. سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی بازیکنان تیم ملی ایران همراه با تیم روستوف روسیه، میزبان آیندهوون هستند.

XS
SM
MD
LG