لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۴۸

احمدی نژاد: عرضه‌ آزاد بنزين در برنامه‌ دولت نيست


به گفته آقای احمدی نژاد، «در شرايط کنونی آزادسازی قيمت بنزين سم مهلکی برای اقتصاد است؛ چرا که تورم را ‌١٠٠ درصد می‌کند.»
به گفته آقای احمدی نژاد، «در شرايط کنونی آزادسازی قيمت بنزين سم مهلکی برای اقتصاد است؛ چرا که تورم را ‌١٠٠ درصد می‌کند.»

محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، روز دوشنبه هجدهم تيرماه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که عرضه‌ آزاد بنزين در برنامه‌ دولت نيست.


به گفته آقای احمدی نژاد، «در شرايط کنونی آزادسازی قيمت بنزين سم مهلکی برای اقتصاد است؛ چرا که تورم را ‌١٠٠ درصد می‌کند.»


اعلام سهميه بندی بنزين در شامگاه سه شنبه، پنجم تيرماه سال جاری، باعث بروز ناآرامی ها در سراسر ايران شد.


در پايتخت، مردم خشمگين به پمپ بنزين ها هجوم بردند و دوازده پمپ بنزين را در تهران و اسلامشهر به آتش کشيدند، اتوبان های نيايش و رسالت را بستند، و عليه برخی از مقامات شعار دادند.


من حدود ‌٣٠ هزار نامه دارم که بچه‌های مدرسه و کودکان ابتدايی برای من نوشته‌اند که در آن نقاشی و شعر برای من ارسال کرده‌اند
محمود احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد روز يکشنبه هفته گذشته گفته بود:«قدرت های بزرگ کميته ای برای جلوگيری از خودکفايی بنزين در ايران تشکيل داده اند و گفته اند که اگر ايران در بنزين خودکفا شود، شکست ناپذير می شود و به الگويی برای ديگر کشورها هم تبديل می شود.»


سفر های استانی رییس جمهور


محمود احمدی نژاد با انتقاد از دولت های پيشين به دليل انجام ندادن سفرهای استانی گفت: «ما بايد تلاش می‌کرديم ديواری که بين مردم و مسوولان وجود داشت، برداشته شود، با يک تهاجم سنگين و بولدوزری؛ بايد بولدوزری وارد می‌شديم، بايد اين حرکت يعنی ارتباط بيشتر بين مسوولان و مردم در تمام دولت صورت می‌گرفت و تمام دولت در اين راستا اردوکشی می‌کرد.»


به گفته آقای احمدی نژاد، «سابقه ندارد يک رييس دولت تمام ايران را خودش ديده باشد و اين اتفاق جديدی است.»


رييس جهموری ايران درباره سفرهای استانی خود و هیات دولت گفت:« اين اتفاق باعث تحول در سيستم اداری، تقويت اقتدار کشور، اتحاد ملی و همبستگی ملی است و آثار آن کم‌ نظير و بی‌ بديل است که چيزی را نمی‌توان جايگزين آن کرد.»


نامه های مردمی


به گفته آقای احمدی نژاد تاکنون وی ۵/۲ميليون نامه در يافت کرده است که صاحبان آنها مشکل مالی داشته و از وی تقاضای کمک کرده اند.


آقای احمدی نژاد در خصوص اين نامه ها افزود: « به همه اين نامه ها پاسخ داده شده و مقداری که می‌توانسته‌ ايم برای آنها تعيين کرده‌ايم.»


آقای احمدی نژاد همچنين از دريافت ۳۰ هزار نامه از بچه‌های مدرسه و کودکان ابتدايی خبر داد که برای او نقاشی و شعر ارسال کرده اند.


آقای احمدی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در ايران گفت: «اين دولت اصلا وارد بازی ‌های سياسی نمی‌شود و نمی‌تواند بشود. مگر می‌شود مشکلات را ديد و وارد اين جنجال‌ها شد، مگر می‌شود ايران را ديد، مردم را ديد و وارد اين جنجال‌ها شد. امکان ندارد کسی اين چيزها را ببيند و وقت خود را جای ديگر تلف کند. پايه‌ اقتدار حکومت برقراری روابط عاطفی با آحاد ملت است»


XS
SM
MD
LG