لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۸

گزارش ها درباره اعتراض به احمدی‌نژاد درجريان سفر به تبريز


عکس آرشیو سفرهای استانی محمود احمدی نژاد
عکس آرشیو سفرهای استانی محمود احمدی نژاد
گزارش ها حاکی است در جريان سفر استانی محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، به تبريز در روز يکشنبه هشتم ارديبهشت، گروهی که پلاکارد هايی با شعار «مال باختگان صندوق قرض الحسنه نصر تبريز» در دست داشته اند مانع حرکت خودروی رييس جمهوری ايران شده و به وی اعتراض کرده اند.

به گزارش «ستاک نيوز» در جريان حرکت خودروی محمود احمدی نژاد «يکی از مال باختگان با هجوم بردن سمت خودروی وی؛ برای چند ثانيه با رئيس جمهور گلاويز شد که با دخالت و ورود فوری نيروهای امنيتی قضيه فيصله پيدا کرد.»

اين در حالی است که به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ایسنا،‌ مسئول روابط عمومی استانداری آذربايجان شرقی گزارش ها در خصوص «تعرض» به محمود احمدی نژاد را رد کرد.

طبق اين گزارش،‌ شماری از سپرده گذاران صندوق نصر تبريز طی روزهای اخير در مقابل استانداری تبريز دست به تحصن زده خواهان رسيدگی به شکايت خود شده اند.

در همين زمينه، محمود احمدی نژاد روز يکشنبه نيز در سخنرانی خود در تبریز با اشاره موضوع صندوق نصر که« باعث ايجاد مشکلاتی برای مردم اين منطقه شده است»، گفته است: «ان‌شاءالله امروز در جلسه هيات دولت با حضور رييس‌کل‌ بانک مرکزی اين موضوع را بررسی می‌کنيم و اميداريم يک راه‌حلی پيدا کنيم تا مردمی که پول گذاشتند ضرر نکنند و مشکل آنها حل شود.»

به گزارش ايسنا پيشتر در دوم ارديبهشت دست کم ۱۰۰ نفر از دارندگان حساب در موسسه قرض الحسنه نصر تبريز با تجمع در مقابل استانداری اعتراض خود را نسبت به تحقق پیدا نکردن تعهدات اين موسسه نسبت به مشتريان اعلام کردند.

محمود چمنی،‌ فرماندار تبريز دراين زمينه گفته بود: اين موسسه ورشکست نيست و در حال حاضر به علت پرداخت بيش از حد وام به متقاضيان دچار مشکل شده است.

وی گفت: طبق مکاتبات با بانک مرکزی مسئولان مربوطه مالی کشور قول مساعد داده اند تا پايان ارديبهشت ماه موسسه قرض الحسنه نصر با يکی از بانک ها ادغام شود.

غيبت امام جمعه تبريز از مراسم استقبال

در همين حال گزارش ها حاکی است که نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان شرقی و امام جمعه تبريز در مراسم استقبال از محمود احمدی نژاد حاضر نشد.

اين در حالی است که پيش از اين نیز امام جمعه اصفهان در مراسم استقبال از احمدی نژاد حضور نيافته بود. و ی در خطبه های نماز جمعه اين شهر گفته بود:« دليل اينکه در اين سفر بنده به استقبال ايشان نرفتم اين بود که سفر وی را تبليغاتی دانستم.»

با نزديک شدن به زمان برگزاری انتخابات رياست جمهوری،‌اصولگرايان طرفدار رهبر ايران انتقادات خود از دولت محمود احمدی نژاد را افزايش داده اند.
XS
SM
MD
LG