لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۶:۴۰

درخشش و دو گل تیموریان در پیروزی بولتون


دانکستر در اولين بازی جام حذفی اش در ورزشگاه تازه کيپمات هرگز نتوانست چيزی فراتر از يک تيم دو دسته پايين تر از حريف نشان دهد
دانکستر در اولين بازی جام حذفی اش در ورزشگاه تازه کيپمات هرگز نتوانست چيزی فراتر از يک تيم دو دسته پايين تر از حريف نشان دهد

تيم فوتبال بولتون با يک نمايش دلپذير و با بازی موثر آندرانيک تيموريان توانست با پيروزی چهار بر صفر در زمين تيم دانکستر، به دور چهارم جام حذفی انگلستان راه يابد.


در حضور ۱۴۲۹۷ تماشاگر ديويس در دقيقه هشت، آندرانيک تيموريان در دقيقه های ۲۲ و ۴۹ و تال در دقيقه ۳۳ برای صعود بولتون گلزنی کردند.


تيم بازيگر در فوتبال برتر انگليس برای زدن گل نخست تنها به هشت دقيقه انتظار کشيد .پاس هشيارانه استليوس جيان ناکوپولوس را کوين ديويس با خونسردی سر ضرب به گوشه دروازه دانکستر کوبيد .


گل های ايرانی


دانکستربا ضربه سر مارک مک کامون به يک قدمی گل مساوی رسيده بود که ايان واکر به شکلی تحسين برانگيز دروازه اش را نجات داد و ديری نپاييد که گلزنی تيموريان در بولتون به نمايش در آمد . او توپ را به گوشه بالای دروازه کوبيد .


پيش از آن که تيموريان در شروع نيمه دوم گل دوم خود را بزند، ايان تال در نيمه نخست نتيجه را سه بر صفر کرد .


دانکستر در اولين بازی جام حذفی اش در ورزشگاه تازه کيپمات هرگز نتوانست چيزی فراتر از يک تيم دو دسته پايين تر از حريف نشان دهد .


بازيکنان من چنان خوب بازی کردند که گويی يک بازی خيلی آسان داشتند . من تغييرات زيادی در تيم دادم اما حالت روان بازی آنان تفاوتی با تيم اصلی ايجاد نکرد
سر مربی تيم بولتون

اين تيم در دفاع عصبی و در کار با توپ دستپاچه می نمود و به عنوان تيم ميزبان نتوانست در فضای تازه خيزشی بروز دهد و به عنوان يک تيم غول کش چهره کند .


خطر آفرينی دايمی تيموريان


در مقابل دانکستر مديون بن اسميت، دروازه بانش بود که با درخشش بارها منجی دروازه اش در برابر مردان بولتون، به ويژه در برابر خطر آفرينی پايان ناپذير آندرانيک تيموريان شد . اينان هر لحظه بخت خود را برای گلزنی می آزمودند .


برای اسميت تاسف بار بود که نتوانست در برابر همه ضربه ها پايداری کند : ابتدا در برابر ديويس و سپس در برابر شليک تيموريان به سقف دروازه اش برای افزايش برتری بولتون. گل تيموريان لحظه هايی پس از ضربه ای بود که اين بازيکن ايرانی زد و اسميت موفق به دفع آن شده بود .


با گل تال، که کمک داور پرچم آفسايد زد ولی داور آن را قبول کرد، نيمه اول سه بر صفر به پايان رسيد .
بولتون کمی پس از شروع نيمه دوم به گل چهارم وقتی دست يافت که ديويس يک توپ را در مسير تيموريان قرار داد و اندرانيک موفق تر از مدافع حريف توپ را با تسلط و خونسردی بار ديگر به گوشه بالای دروازه دانکستر کوبيد .


در پايان مسابقه سام آلاردايس، سر مربی تيم بولتون، گفت :«بازيکنان من چنان خوب بازی کردند که گويی يک بازی خيلی آسان داشتند . من تغييرات زيادی در تيم دادم اما حالت روان بازی آنان تفاوتی با تيم اصلی ايجاد نکرد».


XS
SM
MD
LG