لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۱۷

تیم ملی فوتسال ایران برابر اسپانیا شکست خورد


مسابقه فوتسال ایران و اسپانیا با نتیجه سه بر سه پایان یافت
مسابقه فوتسال ایران و اسپانیا با نتیجه سه بر سه پایان یافت
تيم ملی فوتسال ايران در حالی دومين بازی خود را با شکست پشت سر گذاشت که در نخستين مسابقه خود با تيم ملی فوتسال اسپانيا به تساوی سه بر سه رسيده بود.

تيم ايران تا واپسين دقايق نيمه نخست بازی با اسپانیا، با نتيجه ۲ بريک از تيم ميزبان پيش بود، اما روی غفلت بازيکنان دوبار دروازه ابراری نيا باز شد و اسپانيا با پيروزی ۳ بر۲ به رختکن رفت. در نيمه دوم اسپانيا دو بار ديگر به گل رسيد و در نهايت پيروزی ۵ بر۲ را از آن خود کرد.

برای تيم ايران دراين بازی محسن زارعی و مجتبی عظيمايی گلزنی کردند. تيم ايران با ترکيب مجيد ابراری نيا، محمدرضا حيدريان، وحيد شمسايی، محمد کشاورز و محمد طاهری برابر اسپانيا به ميدان رفته بود.

اسپانيا اکنون مقام قهرمانی جهان را دارد و خبرگزاری جمهوری اسلامی ميزبان را تيم اصلی اسپانيا به مربيگری خاوير لورنزو معرفی کرده است . مربيگری تيم ملی فوتسال ايران را حسين شمس به عهده دارد.

در اولين ديدار تدارکاتی بين ايران و اسپانيا تيم ايران سه بار از حريف پيش افتاد و هر سه بار خاوير اسوری ، کيک و آندره ئو پاسخگو شدند که گل آخر را آندرئو در فاصله سه دقيقه به پايان مسابقه زد .

بازيکنان تيم ملی فوتسال اسپانيا چنين معرفی شده اند :لوئيس آمادو، خوان خوزه آنگوستو، انريکه بوند، خاوير اسوری، آلوارو آپاريسيو، سائول اولمو، مارکوس لاتوره، آندرئو لينارس، بورخا بلانکو، دانيل سالگادو ، مارسلو دوس ری ايس و رافائل مونيوز.

عباس ترابيان رييس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفت:حسن بزرگ رويارويی با تيمی چون اسپانيا اين است که بازيکنان به خودباوری رسيده و تجربه بازی برابر بزرگان فوتسال جهان را می يابند.

وی با تاکيد بر اين نکته که ثمرات بازی برابر اسپانيا را در بازيهای آتی دريافت خواهيم داشت، تاکيد کرد: اينکه تيم ما در بازی برابر اسپانيا دقايق بسياری با برتری می گذراند نشان از پيشرفت تيم است و اين مسئله ما را به آينده اميدوار می کند.

رئيس کميته فوتسال در توجيه دلايل شکست تيم ايران برابر اسپانيا اذعان داشت: ميزبان در بازی دوم کفپوش سالن را تعويض کرده بود و بازيکنان به جهت عدم آشنايی با شرايط زمين نتوانستند تاکتيک تيمی را به اجرا در آورند.

اعضای تيم ملی فوتسال کشورمان پس از برگزاری دومين ديدار خود با حضور در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد از ورزشگاه اختصاصی باشگاه رئال مادريد اسپانيا بازديد کردند.
XS
SM
MD
LG