لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۲۸

پيکار هفته آينده تيم ملی فوتبال ايران با کنيا و بحرين


يک مقام بلندپایه فدراسيون فوتبال بحرين اعلام کرد که تيم ملی بحرين اين هفته در يک تورنمنت سه تيمی با تيمهای ملی فوتبال ايران و کنيا مصاف خواهد داد.

به گزارش سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، بحرين اين مسابقه ها را برای آمادگی در مسابقه های پلی آف جام جهانی ۲۰۱۰ در برابر تيم ملی عربستان سعودی انجام می دهد.

بحرين و عربستان سعودی در گروههای پنج تيمی انتخابی جام جهانی آفريقای جنوبی در گروههای خود سوم شدند و حالا با انجام دو مسابقه رفت و برگشت در ماه سپتامبر، تيم برنده برای تعيين تيم پنجم آسيا و يا يک نماينده اقيانوسيه، برای مسابقه های رفت و برگشت به پيکار تيم نيوزيلند می رود.

حسن خلفان، مدير تيم ملی بحرين به رسانه های داخلی اين کشور گفته است که مسابقه با کنيا و ايران در تورنمنتی خوهد بود که در آخرين ساعات چهارشنبه اين هفته آغاز می شود.

تيم ملی بحرين به رهبری ميلان ماچالا، مربی اهل جمهوری چک ابتدا به ديدار تيم ملی کنيا می رود. سپس روز جمعه ايران با کنيا بازی می کند وسرانجام در روز دوشنبه بحرين با تيم ملی ايران پيکار خواهد کرد.

خلفان، مقام بلندپایه گفت: «تمامی بازيکنان تيم ما به خوبی آماده شده اند و مسابقه های آتی با کنيا و ايران برای آمادگی ما کارساز خواهد بود.»

بحرينی ها به تازگی يک اردوی سه هفته ای را در اتريش پشت سر گذاشته اند و در آنجا به چند بازی دوستانه آماده سازی اقدام کرده اند.

حسن خلفان در اين مورد گفت:« سه مسابقه ما در اتريش موثر بود، به ويژه مسابقه در برابر اينترميلان. کيفيت تيمهايی که ما با آنان بازی کرديم به گونه ای بود که به بازيکنان ما کمک کرد تا در يک سطح بالا بازی کنند.»

مسابقه های بحرين با عربستان سعودی در مرحله پلی آف آسيايی جام جهانی در روزهای پنجم و نهم سپتامبر انجام می شود.

شايان يادآوری است که بحرين در حالی مسابقه های تيم ملی ايران را در روزهای جمعه و دوشنبه اعلام کرده است که مسوولان فوتبال ايران مسابقه های هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران را در روزهای پنجشنبه و جمعه اين هفته اعلام کرده اند و پرسپوليس در پنجشنبه شب بايد ميزبان تيم صبای قم باشد و استقلال تهران در جمعه شب در بندر انزلی به ديدار تيم ملوان می رود.

فدراسيون فوتبال ايران پس از مسابقه دوستانه با تيم ملی بوسنی در سارايوو، و پيش از بازگشت تيم ملی به تهران اسامی بازيکنان انتخابی برای رويارويی با بحرين را اعلام کرد.
XS
SM
MD
LG