لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۰۸

کوبی برايانت ستاره تيم برگزيدگان بسکتبال آمریکا شد


کوبی برايانت، فوق ستاره تيم لس آنجلس ليگرز،
(عکس از AFP)
کوبی برايانت، فوق ستاره تيم لس آنجلس ليگرز، (عکس از AFP)

کوبی برايانت، فوق ستاره تيم لس آنجلس ليگرز، برنده جايزه « با ارزش ترين بازيکن بسکتبال NBA» آمریکا و ستاره تيم برگزيدگان اين رقابت ها شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از نيويورک، در اين تيم اعتباری، بازيکنانی چون کريس پل، بازيکن گارد، تيم نيواورلئانز هورنتس، لو برون جيمز و کوين گارنت، به ترتيب مهاجمان تيم های کليولند کاواليرس و بوستون سلتيکس، و وايت هوارد، سانتر تيم اورلاندو مجيک، در کنار برايانت قرار دارند.


جايزه با شمارش آرای ۱۲۷ نويسنده و گزارشگر سراسر آمريکای شمالی به دست آمد، که پوشش دهنده پيکارهای بسکتبال اين فصل NBA بودند.


برايانت، تنها برگزيده به اتفاق آرا بود که در جايگاه اول ۱۲۷ رای دهنده قرار گرفت و ۶۳۵ امتياز به دست آورد. او در امتيازگيری رقابت های ليگ با ميانگين ۲۸.۳ امتياز در هر بازی، در پشت سر لو برون جيمز در رده دوم قرار گرفت.


برايانت، که دو بار به امتياز قهرمانی دست يافته است، در دوران پرفروغ خود شش بار در تيم برگزيدگان جای گرفته است.


پل، که در رای گيری « باارزشترين بازيکن NBA» دوم شد، تنها پس از سه فصل بازی به تيم برگزيدگان راه يافت.


اين بازيکن سريع گارد، که ۱۲۴ رای و ۶۲۹ امتياز گرفت، ميانگين ۲۱.۱ امتياز برای هر مسابقه را با بجا گذاشت و با ميانگين پاس منتهی به امتياز۱۱.۶ در هر بازی، پيشتاز ليگ بود.


در سايه درخشش بسيار پل، تيم هورنتس در رقابت های اين فصل غرب NBA دوم شد. جيمز در هر مسابقه ليگ با ميانگين ۳۰ امتياز بهترين بود و برای دومين بار به تيم بهترين ها راه يافت.


گارنت، نيروی محرک تيم سلتيکس، پيشتاز ليگ، برای چهارمين بار در دوران بازی اش در NBA در جمع ستارگان قرار گرفت. او ۱۱۸ رای و ۶۱۲ امتياز گرفت.


در صف طولانی فوق ستاره های جوان هوارد بازيکنی بود که برای نخستين بار به افتخار قرار گرفتن در تيم برگزيدگان نائل آمد. او با ميانگين۲۰.۷ امتياز در هر مسابقه و نفر اول ريباند با ميانگين ۱۴.۲ در هر مسابقه، در ميان ستارگان ايستاد. هوارد با سن ۲۲ سال و ۱۳۰ روز، جوانترين بازيکن تاريخ ان بی ای است در در صدر بازيکنان ريباند کننده ليگ می ايستد.


XS
SM
MD
LG