لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۴۲

محمد باقری معتمد به مدال نقره تکواندو المپيک لندن رسيد


محمد باقری معتمد از ايران پنجشنبه در مسابقات المپيک تکواندو، در مرحله نهايی وزن ۶۸ کيلوگرم، از حريف ترک خود شکست خورد و به مدال نقره رسید.

اين تکواندوکار ايرانی با نتيجه شش بر پنج از حريف خود ثروت تازه‌گل از ترکيه شکست خورد و مدال نقره را در اين وزن به دست آورد.

باقری معتمد، در مرحله نيمه‌نهايی همراه با رقيب‌اش در مبارزه با ديه گو سيلوا از برزيل مساوی کردند و داوران، به برتری باقری معتمد رای دادند و به فينال مسابقات تکواندو المپيک ۲۰۱۲ در وزن منفی ۶۸ وارد شد.

محمد باقری معتمد روز پنجشنبه، با عبور از سد حريف برزيلی در فينال رقابت‌های تکواندوی ۶۸- کيلوگرم با ثروت تازه‌گل از ترکيه روبرو شد. او بامداد جمعه به وقت ايران، بر سر مدال طلای المپيک با حريف ترک خود که مرد شماره يک تکواندوی جهان، محسوب می‌شود، مبارزه کرد.

محمد باقری معتمد با پيروزی برابر حريف خوداز آفريقای مرکزی، پاتريک بويی، به مرحله يک چهارم نهايی رسيده بود و با پيروزی بر روح الله نيکپا، حريف افغان‌اش به نيمه نهايی راه يافته بود.

يوسف کرمی در رشته تکواندو، از ايران در وزن ۸۰ کيلوگرم روز جمعه ۲۰ مردادماه به مصاف نيکلاس گارسيا از اسپانيا می‌رود. اين اسپانيايی نفر پنجم رنکينگ جهانی در اين وزن است.

همچنين سوسن حاجی‌پورگلی، از ايران در وزن منفی ۶۷ کيلوگرم با حريف استراليايی خود مبارزه خواهد کرد.

کاروان ورزشی ايران تا کنون با چهار مدال طلا، سه نقره و يک برنز کسب کرده و رده چهاردهم قرار دارد.
XS
SM
MD
LG