لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۴۸

حمله به سفیر پاکستان در تهران


محمد بخش عباسی، سفير پاکستان در تهران
محمد بخش عباسی، سفير پاکستان در تهران
گزارش‌ها از ايران حاکی از آن است که سفير پاکستان در تهران مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده‌ا ست؛ به گفته مقامات ایران فرد حمله کننده دستگیر شده است.


رامين مهمانپرست با تاييد اين خبر، حمله صورت گرفته به محمدبخش عباسی، سفير پاکستان در تهران، را محکوم کرد.

رامين مهمان پرست با بيان اينکه «عامل اين حمله دستگير شده است» تصريح کرد که این حمله توسط يک تبعه افغان صورت گرفته است و سفير پاکستان در ايران به طور سطحی زخمی شد.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، ايرنا، محمد بخش عباسی پس از حمله به بيمارستان منتقل شده است .

در همين زمينه، سردار حسين ساجدی‌نيا، فرمانده نيروی انتظامی تهران، در گفت وگو به خبرگزاری دانشجويان ايران ،ايسنا، با اشاره به اين که سفير پاکستان در طول هفته چندين بار بدون محافظ مسيری را در خيابان پاسداران برای رفتن به يک سالن ورزشی طی می‌کرد، گفت: بعدازظهر امروز سفير پاکستان در حالی که در حال طی مسير بود، با يک افغانی ۲۱ ساله درگير می‌شود که در پی آن از ناحيه سر مجروح شده و از ناحيه دست به زمين می‌خورد.

وی اضافه کرده است: در پی اين حادثه با تماس مردم، ماموران پليس به‌سرعت در محل حاضر و فرد مذکور را دستگير کرده و سفير پاکستان نيز به بيمارستان ايران مهر منتقل می‌شود.

در همین زمینه، محمد حسين جعفری، معاون مطبوعاتی سفارت پاکستان در ايران، می گويد: سفير پاکستان هدف چند ضربه چاقو يک فرد قرار گرفته و در بيمارستان بستری است اما حالش وخيم نيست
XS
SM
MD
LG