لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۵

رونالدينيو هدف بعدی پس از بکهام


سايت ورلد ساکر روز ۲۲ ژانويه گزارش داد که ليگ بزرگ فوتبال امريکا در تکاپوی انتقال رونالدينيو به Major League Soccer ايالات متحده آمريکا است تا قرار دار تازه با ديويد بکهام را کامل کند
سايت ورلد ساکر روز ۲۲ ژانويه گزارش داد که ليگ بزرگ فوتبال امريکا در تکاپوی انتقال رونالدينيو به Major League Soccer ايالات متحده آمريکا است تا قرار دار تازه با ديويد بکهام را کامل کند

سايت ورلد ساکر روز ۲۲ ژانويه گزارش داد که ليگ بزرگ فوتبال آمريکا در تکاپوی انتقال رونالدينيو به Major League Soccer ايالات متحده آمريکا است تا قرار دار تازه با ديويد بکهام را کامل کند.


بنا به گفته «روبرتو د آسيس»، برادر و وکيل اين بازيکن، از رونالدينيو به عنوان بازيکن آرمانی برای بالا بردن جايگاه فوتبال در آمريکا یاد شده است .


قرار داد اخير ديويد بکهام با رقم نجومی ۲۵۰ ميليون دلار با باشگاه گالاکسی لس آنجلس، باشگاه رئال مادريد را به شدت تکان داد تا آن جا که مقامات رئال و کاپه لو سرمربی ايتاليايی اين تيم اسپانيايی اعلام کردند تا ماه ژوئن، که قرار داد بکهام به پايان می رسد او بايد در رئال مادريد بماند ولی از وجود او در زمين هرگز استفاده نخواهد شد

آسيس در اين مورد گفت : «ما می دانيم که امريکا دينيو ( رونالدينيو) را می خواهد . ما از هدف و برنامه های آنان آگاهيم . اما هنوز خيلی زود است که راجع به آن صحبت کنيم ».


با اين حال« د آسيس» معترف است که رونالدينيو در آينده نزديک بارسلونا را ترک نخواهد کرد .
او می گويد : «هيچ مشکلی بين رونالدينيو و باشگاه بارسلونا وجود ندارد، از اين رو من می توانم انتقال زود هنگام را بعيد بدانم».


قرار داد اخير ديويد بکهام با رقم نجومی ۲۵۰ ميليون دلار با باشگاه گالاکسی لس آنجلس، باشگاه رئال مادريد را به شدت تکان داد تا آن جا که مقامات رئال و کاپه لو سرمربی ايتاليايی اين تيم اسپانيايی اعلام کردند تا ماه ژوئن، که قرار داد بکهام به پايان می رسد او بايد در رئال مادريد بماند ولی از وجود او در زمين هرگز استفاده نخواهد شد .


اما در مورد دونالدينيو گمان نمی رود چنين انتقالی از باشگاه رقيب رئال به صورت ناگهانی رخ دهد، زيرا رونالدينيو بر خلاف بکهام اکنون مرد نخست تيمش به شمار می رود و در شرايط نيمکت نشينی بکهام در نيم فصل نخست فوتبال اسپانيا هرگز نبوده است .


رونالدينيو پس از بازی در برزيل، به تيم پاری سن ژرمن فرانسه پيوست و در سال ۲۰۰۳ از اين تيم به بارسلونا پيوست تا در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ دو بار پياپی مرد سال فوتبال جهان شود و در سال ۲۰۰۶ با بارسلونا به مقام قهرمانی اروپا برسد .


رونالدينيو در دو جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ به همراه برزيل در جام جهانی حضور داشته که در بار نخست با تيم کشورش قهرمان جام جهانی شده است .


XS
SM
MD
LG