لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۰۸

رويای رونالدو، بازگشت به تيم ملی برزيل


رونالدو گفته است که هدف بعدی او بار ديگر بازی در تيم ملی برزيل است
رونالدو گفته است که هدف بعدی او بار ديگر بازی در تيم ملی برزيل است


رونالدو، که روز سه شنبه از رئال مادريد به آ س ميلان پيوست، روز پنجشنبه اظهار کرد که هدف بعدی او بار ديگر بازی در تيم ملی برزيل است .


به گزارش رويترز، رونالدو در مصاحبه ای با شبکه تلويزيونی « گلوبو » گفت : «داستان تمام نشده است، ادامه دارد . بازگشت به تيم ملی هنوز در برنامه های من است و من می خواهم با شايستگی به اين مهم برسم».


رونالدو می افزايد: «به مانند هميشه در زندگی ام يک بار ديگر می خواهم اوج بگيرم و اميد بسيار دارم که گل های بسياری هم بزنمم».


رونالدو ۳۰ ساله آخرين بار برای تيم ملی برزيل در جام جهانی ۲۰۰۶ در آلمان بازی کرد، جايی که با وجود انتقاد ها از اضافه وزن و کندی رونالدو، او سه گل ديگر هم در اين جام به ثمر رساند تا رکورد دار شود

رونالدو که الهام بخش تيم ملی برزيل در دستيابی به جام جهانی ۲۰۰۲ بود و در حال حاضر رکورد دار گل زده با ۱۵ گل در رقابت های جام جهانی است، با تيم ميلان قرار دادی ۱۸ ماهه را به ارزش ۵.۷ ميليون يورو ( ۷.۹ ميليون دلار امريکا ) به امضا رساند .


رونالدو ۳۰ ساله آخرين بار برای تيم ملی برزيل در جام جهانی ۲۰۰۶ فيفا در آلمان بازی کرد، جايی که با وجود انتقاد ها از اضافه وزن و کندی رونالدو، او سه گل ديگر هم در اين جام به ثمر رساند تا رکورد دار شود .


پس از جام جهانی که دونگا به جای کارلوس آلبرتو پاريرا سکان مربيگری تيم ملی را در دست گرفت، او ديگر به تيم برزيل فرا خوانده نشد .


رونالدو از ماه اوت ۲۰۰۲ به تيم رئال مادريد پيوست و برای اين تيم ۱۰۴ گل به ثمر رساند .


در هر يک از چهار فصل گذشته او بهترين گلزن باشگاه رئال مادريد در اسپانيا بوده است اما در پی عمل جراحی زانو پس از جام جهانی سال گذشته ميلادی، او فرصت محدودی برای درخشش پيدا کرد و فابيو کاپه لو، مربی ايتاليايی تيم رئال مادريد ترجيح داد در پيشانی حمله از وجود رود فان نيستلروی، مهاجم هلندی استفاده کند .


نیمکت نشینی در رئال


هنگامی که از رونالدو سوال شد که در فصل گذشته او در رئال چه مشکلی برايش پيش آمد، بازيکن بزرگ برزيلی پاسخ داد :«دقيقا نمی دانم ولی مربی آن طور که من ديدم به من اطمينان نداشت و نمی خواست من بازی کنم».


او سپس گفت : «ميلان يک باشگاه عالی است و هواخواهان اين تيم از ورود من بسيار خوشحال شده اند».


XS
SM
MD
LG