لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۳۷

بکهام در مادريد می ماند


شرط دیوید بکهام برای بازی در رئال به بازی گرفته شدن بيشتر بوده است
شرط دیوید بکهام برای بازی در رئال به بازی گرفته شدن بيشتر بوده است

آخر وقت چهارشنبه سحنگوی ديويد بکهام اعلام کرد که اين بازيکن در ماه ژوئن آينده برای تمديد قرار داد با باشگاه رئال مادريد، پای ميز مذاکره خواهد نشست .


سايمون اوليويری، سخنگوی بکهام گفت که اين بازيکن به هر حال تا پايان اين فصل در رئال باقی می ماند و سپس در مورد رفتن و يا ماندن در فصل آينده، تصميم گيری خواهد کرد.


در شرايطی که رئال مادريد به مربيگری فابيو کاپه لو ايتاليايی در اين فصل کمتر از بکهام ۳۱ ساله استفاده کرده، از سوی چند باشگاه انگليسی، ايتاليايی، ژاپنی و آمريکايی به او پيشنهادهايی ارائه شده است.


پيشنهاد دو ساله رئال


از سوی ديگر خبرگزاری رويترز هم چهارشنبه اعلام کرد که باشگاه رئال مادريد پيشنهاد تمديد قرار داد به مدت دو سال را به بکهام ارائه کرده است و مذاکرات خود را با کاپيتن پيشين تيم ملی انگليس در دو هفته آتی انجام خواهد داد .


از قول سايمون اوليويرا آمده است که :« ما پيشنهاد مشخصی را ارائه داده ايم و کمی بيش از قرار داد موجود ارزش دارد . در ظرف دو هفته در مورد مسايل بحث خواهيم کرد، اما يک چيز که قطعيت دارد اين است که ديويد در زمان نقل و انتقالات ژانويه، صد در صد رئال مادريد را ترک نخواهد کرد .او مصمم است که در فصل باقی مانده نقش کاملی در رئال داشته باشد».
.


پيش از اين اعلام شده بود که بکهام اگر تا پايان سال تازه به پايان رسيده ميلادی به پيشنهاد رئال مادريد برای ماندن پاسخ ندهد، رئال می تواند برای پيوستن او به باشگاههای خواهان وارد مذاکره شود .


تصميم به ماندن او شرايطی را در ماه ژوئن آينده فراهم خواهد آورد که بکهام بدون حضور رئال در پای ميز مذاکره با باشگاهها، به عنوان يک بازيکن آزاد تصميم گيری خواهد کرد .


شرط بکهام برای بازی در رئال به بازی گرفته شدن بيشتر بوده است.


XS
SM
MD
LG