لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۶

شب های شکست برای پيشتازان


گل های ديرهنگام روبين فان پرسی هلندی و تيری هانری فرانسوی باعث شد تا آرسنال در فوتبال دسته برتر انگليس بازی باخته را به شکلی حماسی دو بر يک از منچستر يونايتد ببرد
گل های ديرهنگام روبين فان پرسی هلندی و تيری هانری فرانسوی باعث شد تا آرسنال در فوتبال دسته برتر انگليس بازی باخته را به شکلی حماسی دو بر يک از منچستر يونايتد ببرد

گل های ديرهنگام روبين فان پرسی هلندی و تيری هانری فرانسوی باعث شد تا آرسنال در فوتبال دسته برتر انگليس بازی باخته را به شکلی حماسی دو بر يک از منچستر يونايتد ببرد .


در ورزشگاه امارات خانه تازه تيم ارسنال، منچستر يونايتد وقتی از ميزبان پيش افتاد که « پاترايس اورا » يک توپ را برای واين رونی فرستاد تا او با يک ضربه سر محکم آن را به سوی ديرک محالف بکوبد .


اما فان پرسی با واکنشی سريع، توپ ارسالی توماس روسيکی را از پشت گری نويل از آن خود کرد و در فاصله هفت دقيقه به پايان مسابقه با يک ضربه گل تساوی بخش را با زيبايی به ثمر ر ساند ... و در هنگام وقت تلف شده بازی، هانری با پرشی بلند توپ « سانتر» شده امانوئل ابوئه را با ضربه سر به گل دوم بدل کرد


در هفته ای که به کام تيم های رده اول و دوم فوتبال برترانگليس نبود، چلسی هم يک روز جلو تر دو برصفر به ليورپول باخت تا پيکارها انگليس در نيمه دوم فصل، همچنان پر رونق باشد .


در هفته ای که به کام تيم های رده اول و دوم فوتبال برترانگليس نبود، چلسی هم يک روز جلو تر دو برصفر به ليورپول باخت تا پيکارها انگليس در نيمه دوم فصل، همچنان پر رونق باشد

ديرک کايت هلندی ديگری بود که در پيروزی بر پيشتازان خودی نشان داد . او توپی را که پيتر کراچ رويش اثر گذاشته بود، در همان دقيقه سوم بازی وارد تيم پر مصدوم چلسی کرد .


در صدمين بازی به مربيگری رافا بنيتز در ليورپول، جرمن پنانت با شليکی سرضرب و زيبا در دقيقه ۱۷ جشن سرخپوشان را کامل کرد .


در نيمه دوم چلسی تا حدودی بخود آمد اما ليورپول توانست با اقتدار دو گل برتری را برای حفظ پيروزی اش حقظ کند و غم دو شکست سنگين پياپی در زمينش و در دو جام حذفی از تيم ارسنال را به فراموشی بسپارد .


حضور تيموريان در لحظه های تيره


وقتی بولتون در بد ترين روز خود در زمين ميدلزبرا يک نيمه را يک بر چهار از ميزبان عقب افتاد، تازه آندرانيک تيموريان، بازيکن تيم ملی ايران به رمين آمد تا با تفکر تهاجمی اش دست کم شکست را قابل تحمل کند . اما در پايان ميدلزبرا پنج بر يک، تيم بخت برگشته بولتون را سرنگون کرد .


وقتی بولتون در بد ترين روز خود در زمين ميدلزبرا يک نيمه را يک بر چهار از ميزبان عقب افتاد، تازه آندرانيک تيموريان، بازيکن تيم ملی ايران به رمين آمد تا با تفکر تهاجمی اش دست کم شکست را قابل تحمل کند

در دقيقه ۵۹ الاردايس با تعويضی تاکتيکی تيموريان را به جای گری اسپيد به رمين فرستاد . در دقيقه های ۶۲ و ۹۰ او به ترتيب روی ايگبنی يعقوبو و اندرو تيلر خطا کرد و در وقت تلف شده بازی با پای راست از بيست متری شليکی به دروازه ميدلزبرا داشت .


پرواز اينتر در سانسيرو


تيم فوتبال اينتر ميلان در خانه خود ورزشگاه سانسيرو با پيروزی سه بر يک بر تيم فيورنتينا، در صدر جدول رده بند ی رقابتهای سری آ
دسته برتر ايتاليا فاصله اش را نسبت به تيم دوم به يازده امتياز
رساند .


به گزارش رويترز، در حالی که اينتر با ضربه سر زود هنگام لوکا تونی، مهاجم تيم مهمان يک بر صفر عقب افتاده بود، با گل های ديان استانکوويچ، ادريانو و زلاتان ابراهيموويج، اندوخته اش را به ۵۴ امتياز از ۲۰ بازی رساند و به رکورد شکنی ۱۳ پيروزی پياپی در رقابت های اين گروه نائل آمد .


تيم رده دومی ا اس رما در تساوی يک بر يک در زمين ليوورنو تيم که رحمان رضايی از تيم ملی ايران مدافع آن است بيش از آن که از نظرعقب افتادن امتياز از اينتر نگران باشد، از نظر روانی ضربه
خورد . در تساوی با ليوورنو، فرانچسکو توتی، مهاجم و کاپيتن رمی ها اخراج شد تا حتی برای مسابقه بعدی همچنان نگران باشد . اين تيم ۴۳ امتياز دارد .


پالرمو درر ده سوم با ۳۹ امتياز با تيم رجينا صفر بر صفر کرد . امپولی با پيروزی دو بر صفر بر تيم سامپدوريا با ۲۸ امتياز خود را تا رده چهارم بالا کشيد .


بارسا باز بالا رفت


در فوتبال دسته پريمرا ، برتر، در اسپانيا، تيم بارسلونا با پيروزی سه بر صفر بر تيم قعر نشين جيمناستيک تاراگونا، بار ديگر پيشتاز جدول رده بندی شد . گلهای خاوير ساويولا، سزار ناواس ( به دروازه تيم خود ) و اندرس اينيستا در يک مسابقه نه چندان ديدنی به قهرمان اسپانيا پيروزی و سه امتياز را داد .


برخلاف نتيجه بازی، نمايش بد بارسلونا باعث شد تا تماشاگران خودی نا رضايتی خود را بروز دهند . ساموئل اتوئو، مهاجم ارزشمند کامرونی در جايگاه حاشيه نشينان بارسلون، بازگشت از مصدوميت را نزديک نشان داد . ساويولا، جانشين او هم در بازگشت به دوران اوج همچنان موفق بود .


سقوط سوی يا از سکوی نخست


تيم سوی يا يک روز جلو تر با نتيجه ضعيف صفر بر صفر در زمين تيم وايادوليد، برای بازگشت بارسلونا به صدر جدول درپايان نيم فصل در را گشود . حالا سوی يا تنها به لحاظ تفاضل گل پشت سر بارسلونا و جلوتر از رئال مادريد است . هر سه تيم ۳۸ امتياز دارند. رئال مادريد آخر وقت يکشنبه با تک گل ره يس در دقيقه ۷۶ يک بر صفر در خانه مايورکا پيروز شد .


تيم اوساسونا پس از پيروزی بر اتله تيکو مادريد در جام حذفی، اين بار در مادريد شبی تيره را سپری کرد

شب تيره برای نکونام


تيم اوساسونا پس از پيروزی بر اتله تيکو مادريد در جام حذفی، اين بار در مادريد شبی تيره را سپری کرد . در مسابقه ای که جواد نکو نام، بازيکن تيم ملی ايران به طور کامل برای اوساسونا بازی کرد، او تنها با شش بازيکن ديگر و با شکست صفر بر يک به رختکن رفت .


در اين مسابقه داور نه تنها در دقيقه پايانی چهار بازيکن همبازی نکونام را اخراج کرد، که شعار های نژاد پرستانه تماشاگران مادريدی عليه پی يره وبو، مهاجم کامرونی تيم اوساسونا، گوش ها را آزرد .


در دقيقه ۷۹ وقتی فرناندو تورز کاپيتن تيم اتله تيکو پنالتی را هدر داد به نظر آمد تيم اتله تيکو مادريد در ورزشگاه کالدرون فرصت پيروزی را هدر داده است . اما اشتباه او را زه کاسترو در دقيقه ۸۶ اشتباه او را جبران کرد


XS
SM
MD
LG