لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۳۹

بریتنی اسپرز: دنیا ظالمانه است، اما من پابرجا می مانم


بريتنی اسپرز ستاره موسيقی پاپ در اولين مصاحبه خود پس از دست دادن حضانت دو فرزندش به دليل اعتياد، گفت که او با دنيايی که می تواند بسيار ظالمانه باشد، خواهد ساخت .
بريتنی اسپرز ستاره موسيقی پاپ در اولين مصاحبه خود پس از دست دادن حضانت دو فرزندش به دليل اعتياد، گفت که او با دنيايی که می تواند بسيار ظالمانه باشد، خواهد ساخت .

بريتنی اسپرز ستاره موسيقی پاپ در اولين مصاحبه خود پس از دست دادن حضانت دو فرزندش به دليل اعتياد، روز چهارشنبه ۳۱ اکتبر درگفت و گويی با يک راديو گفت که او با دنيايی که می تواند بسيار ظالمانه باشد، می سازد و خودش را پا برجا نگه می دارد.


اين خواننده مشهور موسيقی پاپ در گفت و گو با راديو لوس آنجلس گفت: «شما سعی می کنيد همان کاری را انجام دهيد که هميشه می کرديد، هرچند می دانيد که چه اتفاقی خواهد افتاد و می دانيد که چه چيزی درست است».


گزارشگر راديو از رفتارهای انتقادی مردم با وی پس از انتشار اخباری درباره شيوه مادرانه وی با فرزندانش سوال کرد و پريتنی اسپرز در پاسخ با تاسف گفت که «چقدر همه چيز غمناک بود، مردم چطور می توانند باشند و دنيا تا چه حد می تواند ظالمانه باشد».


بريتنی اسپرز اضافه کرد که «اما درپايان روز، شما قلبا در می يابيد که بهترين کاری را که می توانسيد انجام داده ايد.»


اين خواننده ۲۵ ساله موسيقی پاپ و همسرش کوين فدرلين از چندی پيش برای حضانت دو فرزند پسر يک ساله و دوساله شان وارد نزاعی قانونی شدند.


آخرين رای دادگاه لوس آنجلس در خصوص وضعيت حضانت فرزندان اين زوج هنری سابق، به بريتنی اسپرز اجازه می دهد که هفته ای سه بار با نظارت دادگاه فرزندانش را ملاقات کند و به آزمايشات کنترل ترک اعتياد به مواد مخدر و الکل ادامه دهد.


اين تصميم دادگاه پس از آن اتخاذ شد که مربی کودکان شهادت داد که بريتنی اسپرز به ندرت برای صحبت کردن و بازی کردن به بچه هايش ابراز تمايل می کند و بچه ها برنامه منظمی برای ملاقات با مادرشان ندارند.


گزارشگر راديو از بريتنی اسپرز پرسيد که آيا حاضر است هر کاری برای داشتن فرزندانش انجام دهد و خانم اسپرز گفت: آه خدای من بله.


گزارشگر ادامه داد که هرچند وقت اجازه دارد که با فرزندانش ملاقات کند، بريتنی اسپرز پاسخ اين سوال را به وکيلش واگذار کرد و گفت که تمام چيزهايی که به دادگاه مربوط می شود را وکيلم می داند.


بريتنی اسپرز اخيرا البوم تازه ای را انتشار داده است که با استقبال وسيع ايستگاه های راديويی و وب سايت های دانلود موسيقی روبرو شده است.


XS
SM
MD
LG