لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۳۲

صعود مقتدرانه پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر


منشا (وسط) مهاجم نیجریه‌ای گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.
منشا (وسط) مهاجم نیجریه‌ای گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان به تنهایی در صدر جدول ایستاد.

در دو هفته‌ای که از لیگ می‌گذرد فقط پرسپولیس هر دو بازی‌اش را برده و شش امتیازی است. این تیم همراه با پیکان، تنها تیم‌هایی‌اند که فعلاً گلی دریافت نکرده‌اند.

در بیستمین دقیقه سیامک نعمتی با شوت از پشت محوطه جریمه، تیمش را پیش انداخت.

پرسپولیس که مدام با خلق موقعیت روی دروازه فولاد بود، در نیمه دوم دو بار دیگر به گل رسید.

ابتدا پاس عالیشاه پشت محوطه جریمه برای علیپور با برش به پشت سر، نصیب منشا شد تا مهاجم نیجریه‌ای گل دوم را بزند. منشا نیمه اول جای کامیابی‌نیای مصدوم را گرفته بود.

در ادامه سیامک نعمتی هافبک آماده پرسپولیس گل دوم خودش و گل سوم سرخپوشان را به ثبت رساند تا تماشاگران این تیم با رضایت کامل ورزشگاه را ترک کنند.

در حالی که هواداران فولاد، به شدت نسبت به عملکرد تیم‌شان معترض بودند.

برای پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا (گادوین منشا) احمد نوراللهی، بشار رسن (آدام همتی) سیامک نعمتی، علی علیپور و امید عالیشاه (سعید حسین‌پور) بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پایان بازی گفت اگر مصدومیتی برای بازیکنان ما ایجاد نشود، نشان خواهیم داد که باز هم لیاقت قهرمانی را داریم. علاوه بر سه گلی که زدیم، پنج شش موقعیت گل نیز ایجاد کردیم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه گفت: بازیکنانم نشان دادند از نظر تاکتیکی به خوبی آموزش دیده‌ و خیلی راحت بازی‌شان را از یک سیستم به سیستم دیگری انتقال می‌دهند. این خوش‌شانسی را داریم که سیامک نعمتی می‌تواند در چند پست بازی کند.

در سایر دیدارها سپیدرود رشت شش بر یک مغلوب سپاهان اصفهان شد. بعد از دریافت گل چهارم و اخراج خداداد عزیزی، هواداران سپیدرود علیه سرمربی جنجالی تیم‌شان شعار دادند و خواستار جدایی او شدند.

صنعت نفت آبادان مقابل گسترش تبریز با تساوی یک بر یک متوقف شد. همین نتیجه در بازی بدون تماشاگر تراکتورسازی تبریز با نساجی مازندران رقم خورد.

XS
SM
MD
LG