لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۱۴

کشف رابطه عشقی مردی توسط همسرش هواپیمای قطری را مجبور به فرود کرد


تصویر، آرشیوی است.
تصویر، آرشیوی است.

یک زن ایرانی هنگامی که همسرش خواب بود رمز تلفن موبایل او را باز کرد و متوجه شد همسرش با شخص دیگری رابطه عاشقانه دارد. دعوای این زوج در هواپيما که از دوحه به سمت بالی می رفت باعث شد خلبان هواپیما را در فرودگاه چنای در هند فرود بیاورد.

به گزارش روزنامه تایمز آف ایندیا، این زن پس از مطلع شدن از رابطه عاشقانه همسرش به‌شدت خشمگین و غیرقابل کنترل شد.

زن ایرانی هنگام که همسرش در خواب بود با لمس تلفن با انگشت او قفل تلفن را باز کرد و متوجه شد که او با زن دیگری رابطه عاشقانه دارد. این موضوع باعث شد که این زن به‌شدت خشمگین شود و خدمه هواپیما با وجود همه تلاش‌های خود نتوانستند او را آرام و کنترل کنند.

یک مامور امنیت پرواز که حاضر نشد نامش در گزارش فاش شود گفت:«این حادثه یکشنبه صبح (۱۴ آبان) اتفاق افتاد و خلبان یک هواپیمای خطوط هوایی قطر از مرکز کنترل تقاضا کرد که خارج از برنامه در فرودگاه چنای به زمین بنشیند و دلیل آن را رفتار خارج از کنترل مسافران اعلام کرد. این زن و شوهر و فرزندان‌شان را در فرودگاه چنای از هواپیما پیاده کردند و پرواز خطوط هوایی قطر سفرش خود به سمت بالی را ادامه داد».

منابع مطلع می‌گویند چون این خانواده ویزای هند را نداشتند به یک مرکز بازداشت موقت در فرودگاه چنای منتقل شدند.

مامور امنیت پرواز در گفت‌وگو با تایمز آف ایندیا افزود:«این خانواده مجبور شدند آن روز را در فرودگاه چنای بمانند و بعد با پرواز دیگری به کوالالامپور رفتند. پلیس هیچ اقدامی علیه آنها انجام نداد».

یک سخنگوی خطوط هوایی قطر هم گفت:«به خاطر رعایت حریم خصوصی مسافران در مورد این حادثه هیچ اظهار نظری نمی کنیم».

XS
SM
MD
LG