لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۲۸

از حواشی یک قرعه‌کشی تا وزیر توئیتری


در این برنامه نظر شما را درباره گروه ایران در جام جهانی فوتبال پرسیده‌ایم و همچنین خواسته‌ایم با توجه به فرارسیدن روز دانشجو درباره دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد مبنی بر حمایت از نقاشی و نصب پرچم آمریکا و اسرائیل در کف زمین واحدهای دانشگاهی نظرات و ایده‌هایتان را در برنامه مطرح کنید.

در ایستگاه‌های برنامه هم وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی، قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی و حواشی مربوطه، پایان فیلم‌برداری فیلم جدید اصغر فرهادی با حضور بازیگرانی چون پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم و حضور یک حامی مالی ۱۵ میلیارد تومانی به عنوان حامی جشنواره فجر مورد بحث قرار می‌گیرند.

در طول برنامه هم می‌توانید موضوعات و مطالب طنزی چون ادامه درگیری‌های محمود احمدی‌نژاد با مقامات ارشد قوه قضائیه، ذوق‌زدگی رئیس فدراسیون فوتبال از رؤیای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کیش و حرف‌های وزیر ارتباطات در مورد فیلترینگ توئیتر را بشنوید.

همچنین سومین چالش کارائوکه در این برنامه معرفی شده نتایج کارائوکه هفته گذشته نیز پخش می‌‌شود.

برای تماس با ما می‌توانید از طریق تلگرام با @FardaaStation تماس بگیرید یا برای همین آی‌دی تلگرامی متن بنویسید و ارسال کنید و یا از اپلیکیشن IOS ایستگاه پنج‌شنبه استفاده نمایید.

ایستگاه فردا روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت زنده از رادیو فردا پخش می‌گردد.

ایستگاه فردا: قسمت اول
please wait

No media source currently available

0:00 0:55:00 0:00
لینک مستقیم
ایستگاه فردا: قسمت دوم
please wait

No media source currently available

0:00 0:45:00 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG