لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۳۴

پوشش زنده: گزارش سالانه ترامپ به کنگره آمریکا درباره وضعیت عمومی کشور

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در حال انجام سخنرانی خود در تشریح وضعیت عمومی کشور در جمع نمایندگان دو مجلس کنگره آمریکا است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در حال انجام سخنرانی خود در تشریح وضعیت عمومی کشور در جمع نمایندگان دو مجلس کنگره آمریکا است. رییس‌جمهوری آمریکا برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۱۸ میلادی در حوزه‌های اقتصاد، مهاجرت و تجارت بیان می‌کند.

دونالد ترامپ همچنین گفته است: همانگونه که ۱۱ ماه پیش در اینجا به مردم وعده دادم، ما بزرگترین اصلاح مالیاتی تاریخ آمریکا را انجام دادیم.

دونالد ترامپ همچنین تصریح کرد: آمریکا بالاخره به چند دهه معاملات تجاری ناعادلانه ای که رفاه ما را قربانی کرده بود و باعث از بین رفتن اشتغال، شرکت و ثروت های ما شده بود پایان داد. دوران تسلیم اقتصادی به پایان رسیده است.

دونالد ترامپ تاکید کرد که لایحه پیشنهادی برای اصلاح قوانین مهاجرت زمینه ساز اعطای شهروندی به یک میلیون و ۸۰۰ هزار از کسانی خواهد شد که هنگام ورود به آمریکا به همراه والدین خود، سن کمی داشتند.

دونالد ترامپ تصریح کرده است که در چارچوب اصلاح قوانین مهاجرت قرعه کشی برای کارت سبز آمریکا (ویزای لاتاری گرین کارت) پایان داده خواهد شد.

دونالد ترامپ در ادامه تصریح کرده است که با امضا فرمان اجرایی به جیمز متیس، وزیر دفاع اعلام کرده است که بازداشتگاه‌ در گوانتانامو را باز نگه داشته شود.

XS
SM
MD
LG