امام جمعه موقت تهران از دولت روحانی انتقاد کرد

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در هفته دولت، از دولت حسن روحانی انتقاد کرد. وی با اشاره به کارنامه دولت گفت که " آنچه در این مدت اتفاق افتاده در مقابل آنچه باید می‌شد بسیار ناچیز است."

آقای صدیقی در ادامه به نقد توافق هسته ای ایران با قدرت‌های جهانی پرداخت و خطاب به دولت حسن روحانی گفت «مسئله برجام را بزرگ نکنید؛ رهبر مرتب از بدعهدی‌های دشمن سخن می‌گوید، اما دولت حاضر نیست حتی یک جمله از این بدعهدی‌ها بگوید.»

آیت الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت دولت گفته بود که انتقاد به برجام به بدعهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود نه عناصر خودمان.

امام جمعه موقت تهران در سخنان خود خطاب به حسن روحانی گفت نباید سخنی که خلاف نظام و آنچه وی "محور قداست کشور" خواند، گفته شود، یا به تعبیر او دشمنان هر روز بگویند در ایران اختلاف نظر است.

کاظم صدیقی اعضای دولت را از کار تبلیغی در هفته دولت برحذر داشت و گفت فرصتی برای آنچه "سیاسی‌کاری و تبلیغات انتخاباتی" خواند، وجود ندارد.

کمتر از یک سال از عمر دولت یازدهم باقیمانده است، انتخابات ریاست جمهوری اینده ایران ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.