یک نماینده مجلس، از ارسال دومین نامه نمایندگان به حسن روحانی برای برکناری سه وزیر کابینه خبر داد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از ارسال نامه تعدادی از نمایندگان به رئیس‌جمهور، برای ترمیم تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: ۵۰ نماینده این نامه را امضا کردند.

حسین مقصودی، با بیان اینکه این دومین نامه‌ای است که نمایندگان به حسن روحانیارسال می‌کنند،گفت: در چند ماه گذشته نمایندگان در نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردندوزرایکار و رفاه اموراجتماعی،جهاد کشاورزی و اقتصاد را برکنار و افراد دیگریرا جایگزین آنها در کابینه کند.

حسین مقصودی همچنین گفت: رئیس‌جمهور تاکنون هیچ پاسخی به اولین نامه نمایندگان در این زمینه نداده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به دلیل عدم توجه رئیس‌جمهور به توصیه‌های نمایندگان، استیضاح علی ربیعی در مجلس شورای اسلامیبا بیش از ۵۰ امضا، هفته گذشته تقدیم هیئت‌ رئیسه مجلس شد.

نمایندگان منتقد در مجلس معتقدند: با اقدامات دولت حسن روحانی، کشور با مشکلاتی از جمله بیکاری، کاهش ارزش پول ملی، نوسان بازار ارز، تعطیلی کارخانه‌ها و همچنین بالا رفتن قیمت کالا‌ها و اجناس ضروری مردم روبررو است.

حسن روحانی اخیرا در پاسخ به منتقدان، با استناد به آمار بانک مرکزی گفته بود وضعیت اقتصاد در دومین دوره ریاست جمهوری‌اش شاهد رشد بوده و مشکل اصلی به گفته او، نقش رسانه‌ها در بالا بردن سطح انتظارات است.