تصادف یک تانکر با اتوبوس مسافربری در سنندج، چند کشته و زخمی برجای گذاشت

بنا بر گزارش ها، برخورد یک دستگاه تانکر حمل نفت مازوت با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در سنندج، منجر به انفجار و آتش سوزی شد که در پی آن چند تن کشته و زخمی شدند. گفته می‌شود که این تانکر در مسیر مرز عراق در تردد بوده است.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر، تاکنون ۱۳ جسد تحویل نیروهای اورژانس داده شد که ۱۲ تن از آنها مربوط به اتوبوس و یک تن نیز مربوط به نفت کش است.

این حادثه حدود نیمه شب سه‌شنبه، در بلوار دکتر حسینی سنندج و هنگام خروج اتوبوسی به مقصد تهران، از ترمینال مسافربری رخ داد. خبرگزاری ایسنا تعداد کشته شده ها را دستکم ۲۰ تن اعلام کرده اما هنوز تعداد دقیق کشته ها اعلام نشده است.

بنا بر گزارش‌ها، در این حادثه چند خودروی دیگر نیز دچار حریق شدند. در پی این حادثه در شهر سنندج، سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.

همچنین، بنا بر برخی گزارش‌ها، در پی این حادثه شماری از مردم سنندج بامداد چهارشنبه در اعتراض به تردد تانکرهای سوخت عراقی به خیابان آمدند.

برخی کاربران در فضای مجازی نوشته‌اند، مردم بارها به حضور این تانکرها در سطح شهر اعتراض کرده‌اند. پیش از این هم بارها حوادثی از این دست در سطح کوچکتر رخ داده بود.