سپاه «شایعات» در مورد یک فرمانده خود را تکذیب کرد

سعید محمد در مهرماه گذشته با حکم فرمانده سپاه جانشین عبادالله عبداللهی (نفر وسط) شد که از سال ۱۳۹۱ فرماندهی قرارگاه خاتم را برعهده داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران روز پنج‌شنبه رسما «شایعات» و «فضاسازی‌ها» در مورد عبادالله عبداللهی، فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا، را تکذیب کرد.

آقای عبداللهی در مهرماه گذشته مقام فرماندهی این قرارگاه را به سعید محمد داد و خود کناره‌گیری کرد.

حال سخنگوی سپاه پاسداران، به گفته سپاه‌نیوز، رسما اخباری را که در چند روز گذشته درباره این فرمانده سابق در فضای مجازی منتشر شده تکذیب کرده است.

رمضان شریف، سخنگوی این نیرو، می‌گوید که عبادالله عبداللهی هم‌اکنون مقام «مشاور فرمانده کل [سپاه] در امور سازندگی» را دارد.

آقای شریف در ادامه حتی آدرس دقیق داده که این فرمانده سابق روز چهارشنبه برای شرکت در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علم و صنعت تهران حضور داشته است.

رادیوفردا موفق به یافتن عکسی از این مراسم نشد، اما خبرگزاری دفاع‌پرس همزمان با انتشار تکذیبیه سپاه، متنی را از سخنان آقای عبداللهی در این دانشگاه منتشر کرد.

با آن که سخنگوی سپاه به «شایعات» مورد نظر خود اشاره نکرده، اما بر اساس این آدرس دقیق احتمالا اشاره او به اخباری حاکی از دستگیری آقای عبداللهی در دبی است.

از جمله در یک پیام توییتری در این باره آمده بود: «دستگیری سردار سرتیپ عبدالله عبدالهی، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی سپاه در دبی به همراه یکصد میلیون دلار پول نقد و مقدار مشابهی شمش طلا.»

هنوز هیچ رسانه و منبع رسمی این اخبار را تایید نکرده است.

سخنگوی سپاه این اخبار و گزارش‌ها را «فضاسازی رسانه‌ای دشمن در تخریب چهره سپاه» توصیف کرده است.