«سلطان سوسيس» روسيه با تير کمان در سونا به قتل رسيد

پليس ناحيه مسکو يک مظنون به قتل يک اليگارش روس که به «سلطان سوسيس» مشهور بود را بازداشت کرده است. اين اليگارش در سونای منزلش واقع در حومه مسکو با تير کمان به قتل رسيد.

سخنگوی کميته تحقيقات در مسکو روز دوشنبه ۱۲ آبان گفت مظنون در اقدامات مشترک اين نهاد و وزارت کشور دستگير شده است. او در مورد اين پرونده اطلاعات بيشتری نداد ولی نهادهای مسئول اوايل روز دوشنبه گفته بودند که تحقيقات در مورد قتل فردی در سونای منزلش در شهر ايستار واقع در حومه مسکو آغاز شده است.

به گفته آن‌ها، چند مرد که ماسک به چهره داشتند وارد منزل مقتول شده و با بستن دست و پای او و همسرش از آن‌ها پول طلب کرده بودند.

کميته تحقيقات مسکو می‌گويد همسر مقتول توانست از محل حادثه بگريزد و وقوع اين حمله را به پليس خبر بدهد. ولی زمانی که ماموران به خانه می‌رسند جنازه مقتول را پيدا می‌کنند که يک تير در بدنش بوده و کمان نيز در نزديکی محل قتل پيدا می‌شود.

به گزارش رسانه‌های روسيه، مقتول ولاديمير ماروگف، مالک تعدادی از بزرگترين شرکت‌های سوسيس سازی روسيه از جمله «ميت امپاير» است.

کميته تحقيقات مسکو در بيانيه خود افزود مهاجمان با يک خودرو از محل جنايت گريخته‌اند و اين خودرو که مهاجمان آن را رها کرده‌اند مدتی پس از حادثه در يکی از روستاهای منطقه پيدا شد.