تازه‌‌ترین رویدادها از گوشه‌‌وکنار جهان به روایت عکس‌ها

عکسی از اجرای تیلور سویفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی، شامگاه ۲۰ اردیبهشت در پاریس، به‌عنوان بخشی از تور کنسرت او با عنوان «تور اِراس (دوره‌ها)» که شامل ۱۵۲ اجرا در پنج قاره است

ساختمان‌های ویران‌شده و آسیب‌دیده در حملات هوایی اسرائیل به محله‌ای در شهر غزه، ۲۰ اردیبهشت؛ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اعلام شد که مذاکرات اسرائیل و گروه افراطی حماس برای آتش‌بس بار دیگر بی‌نتیجه مانده است.

یک فعال حامی فلسطینی‌ها در تجمع اعتراضی در شهر باندونگ در اندونزی علیه عملیات اسرائیل در نوار غزه که روی کلاهش نوشته «نسل‌کشی را متوقف کنید»، ۱۹ اردیبهشت

استقرار خودروهای زرهی و تانک‌های ارتش اسرائیل در نزدیکی مرز این کشور با نوار غزه، ۲۰ اردیبهشت

مشعل المپیک در کشتی تاریخی و سه‌دکل فرانسوی قرن نوزدهمی در نزدیکی ساحل مارسی در دریای مدیترانه، ۱۹ اردیبهشت؛ المپیک ۲۰۲۴ تابستان امسال در پاریس برگزار می‌شود.

آتش‌بازی هنگام ورود کشتی قرن نوزدهمی حامل مشعل المپیک به یک بندر قدیمی در مارسی فرانسه، ۱۹ اردیبهشت

مشعل المپیک در دست باسیله بولی، فوتبالیست سابق فرانسوی، در کلیسای نوتردام د لاگارد، ۲۰ اردیبهشت؛ مشعل قرار است مسافتی ۱۲ هزار کیلومتری را در سراسر سرزمین اصلی فرانسه و سرزمین‌های دوردست خارج از کشور فرانسه حمل شود.

سیلاب در یک منطقۀ مسکونی در گاریسا در کشور کنیا، ۲۰ اردیبهشت؛ این کشور با یکی از بدترین سیل‌های تاریخ معاصر خود مواجه است. سیلاب‌های ناشی از تغییرات اقلیم در این کشور تاکنون به مرگ بیش از ۲۵۰ نفر و آوارگی بیش از ۵۵ هزار نفر انجامیده است.

سیلاب در ریو گرانده در برزیل ، ۲۰ اردیبهشت؛ سیل و طوفان در جنوب برزیل دست‌کم ۱۰۷ نفر کشته و صدها نفر زخمی بر جا گذاشته است.

ویرانه‌های یک خانۀ روستایی در منطقۀ کی‌یف بر اثر حملات موشکی روسیه، ۱۹ اردیبهشت

روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در یک سوی جهان تیلور سوئیف کنسرت داشت، در سوی دیگر سفر مشعل المپیک برای دور فرانسه آغاز شد و در گوشه‌های دیگر جهان جنگ و سیلاب و اعتراض جریان داشت.