دلایل انفجار کرمان هنوز مشخص نشده است

بنا به گزارش خبرگزاریهای داخلی حوالي ساعت شش و سي ‌دقيقه بامداد چهارشنبه انفجار مهيبي در نزديكي رشته‌ کوههای بارز در حوالي شهرستان بردسير روي داد ه است.



معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان به خبرگزاری ایسنا گفته است : گروه‌هاي جست‌وجو تا كنون هيچ اثري از عامل صدا به دست نياورده‌اند .



به گفته آقای عبداللهی گزارش‌ها حاكي ا ست كه صداي انفجار در مناطق بافت، جيرفت و بردسير شنيده شده، اما با وجود جست‌وجوي هوايي و اعزام هليكوپتر از ساعات اوليه اعلام اين موضوع تا كنون، نتيجه‌اي به دست نيامده و هنوز تيمهاي عملياتي در تپه‌هاي منطقه در حال جست‌وجو هستند .


ایسنا از قول برخي از اهالي جوپار استان كرمان نوشت حدود ساعت 6:30 صبح، ابتدا نور شديدي را مشاهده كرده و سپس صداي انفجار را در آسمان شنيده‌اند و دود سفيدي به مدت چند دقيقه بعد از انفجار در آسمان ارتفاعات لا‌له‌زار بافت ديده مي‌شد .


علی زادسر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خصوص این انفجار، ضمن بیان این که هنوز هیچ اطلاعی از عامل انفجار به دست نیامده است ،گفت: مردم جیرفت و کرمان و بسیاری از نقاط دیگر نوری را دیده اند که به کوه های کرمان برخورد کرده و منفجر شده است.