بیل کلینتون به حمایت از باراک اوباما پرداخت

کمتر از یک هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، «بیل کلینتون» رئیس جمهوری سابق این کشور طی یک گردهمایی در «فلوریدا»، یکی از ایالت های سرنوشتساز در این انتخابات، به پشتیبانی از «باراک اوباما» برخاست.


در این گردهمایی که نزدیک شهر «اورلاندو» برگزار شد آقای «کلینتون» رأی دهندگان را به رفتن به پای صندوق های رای در انتخابات سه شنبه آینده، برای پشتیبانی از «باراک اوباما» تشویق کرد. آقای «کلینتون» گفت سناتور «اوباما» بهترین امید برای ایجاد تغییرات در آمریکا، در پی هشت سال حکمرانی دولت «جرج بوش» است.
وی افزود:«هیچ تردید و پرسشی در این زمینه وجود ندارد که چه کسی می تواند ما را از این گودال نجات دهد. آن شخص ، کسی است که واجد بهترین فلسفه ، بهترین موضع ، بالاترین میزان توانایی و بهترین قضاوت باشد . من فکر می کنم رئیس جمهوری آینده آمریکا باید سناتور«باراک اوباما» باشد، و، به یاری شما، خواهد بود».


حضور آقای «کلینتون» در کنار «باراک اوباما» پس از آن صورت می گیرد که ستاد انتخاباتی آقای «اوباما» شب گذشته برای پخش یک آگهی سی دقیقه یی به طور همزمان در چندین شبکه تلویزیونی مهم آمریکا مبلغ ۵ ميليون دلار هزینه کرد.