ضد گزارش جام ملت‌های آسیا؛ شادیِ گل به سبک این‌چیکه‌دانا

اصولاً از نظر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کاملا اضافه و بیخود و بی‌جهت هستند. فرقی هم نمی‌کند سطح حجاب خواننده مراسم در حد خانم خواننده یمنی پوشیده باشد یا اصولاً چیز نپوشیده باشد یا هرچی اصلاً.

یکی از خوانندگان مراسم افتتاحیه که باعث منشوری شدن این مراسم از طرف صدا و سیمای جمهوری اسلامی شد.

​به همین دلیل حداکثر چیزی که از مراسم افتتاحیه نصیب بییندگان تلویزیون ایران می‌شود ارسال یک ماچ محبت‌آمیز و آبدار از راه دور از جانب مجری برنامه یعنی آقا جواد خیابانی بود که ظاهراً از نظر مسئولان در نوع خودش می‌تواند باعث شادی ارواح طیبه مخاطبین برنامه‌های ورزشی سیما شود.

هشدار! خطر برخورد با ماچ جواد خیابانی

در عوض بنابه گزارش‌های رسیده در کشور دوست و برادر هند، بعد از پیروزی تاریخی چهار بر یک این تیم در برابر تایلند آحاد ملت هند در اقصی نقاط این کشور در حال خوشحالی‌اند. در تصویر شادی بعد از گل مخصوص هندی را با ریتم این‌چیکه‌دانا با حضور آقای جوی دیپ و خانم آنتارا و مقادیری درخت مشاهده می‌کنید.

دو هموطن غیور هندی و درخت‌ در حال شادی بعد از گل

هر چند کشور مظلوم سوریه نتوانست در برابر کشور مظلوم‌ فلسطین نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب کند اما تماشاگران سوریه‌ای این مسابقه نشان دادند که مدافعین حرم ایرانی در طی این سال‌ها داشتند از چه چیزی دفاع می‌کردند. بنا‌ به گزارش‌های رسیده بعد از پخش این تصاویر اتحادیه هواداران ایرانی فوتبال از مراجع مربوطه درخواست کردند واردات تماشاگر از سوریه‌ به ورزشگاه‌های داخل کشور آغاز شود تا حداقل بعد از حضور گرم آنها زنان ایرانی‌ هم بتوانند رنگ فضای داخلی ورزشگاه‌های ایران را ببیند.

تماشاگران سوریه‌ای در حال اثبات نظریه «در عوض امنیت داریم»

بعد از چند روز که ورزش‌ دوستان ایرانی دنبال دلیل غیبت عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های ویژه جام ملت‌های شبکه سه بودند، او روز شنبه در این عکس که قبل از بازی تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس گرفته شده کنار ممد پنجعلی و سه داور بازنشسته در حالی که به نظر میاید قبل از بازی، «گل» زده دیده شد. به نظر میاید رئیس شبکه سه سیما یعنی پسر باجناغ آقای حداد عادل، تصمیم گرفته عادل را در جام ملت‌ها به تیم صدا و سیما دعوت نکند و به جایش محمدحسین میثاقی بدون وقفه و تنفس روی آنتن برای عادل شدن تلاش می‌کند.

عادل فردوسی‌پور در حال شادی قبل از بازی و بعد از «گُل»

البته ما قدردان خوانندگان عزیز ایرانی‌ای که برای پیروزی ایران آهنگ بیرون داده‌اند هستیم ولی نمی‌دانیم چرا آهنگ‌هایی که در ایران برای تیم ملی خوانده می‌شود بیشتر آدم را از زندگی ناامید می‌کند. یعنی حداکثر شادی و انرژی آفرینی این آهنگها می‌شود وطنم ای شکوه پابرجا و ورزشکاران دلاواران نام‌آوران.
بابا آخه آهنگ تیم ورزشی باید یک قر کمری هم با خودش داشته باشد. به همین مناسبت توجه شما را به آهنگی که بحرینی‌ها برای تیم ملی‌شان ساخته‌اند جلب می‌کنیم تا ببینید وقتی از قر ورزشی حرف می‌زنیم به راستی از چه چیزی سخن می‌گوییم: