راهیابی چهار تیم به مرحله پایانی فوتبال بازی های آسیایی

تیم های کره جنوبی، تایلند، قطر و ازبکستان همگی به پیکارهای یک چهارم پایانی فوتبال بازی های آسیایی راه یافتند.

تا امروز تیم های کره جنوبی، تایلند، قطر و ازبکستان به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال بازی های آسیایی در دوحه قطر رسیده اند.




به گزارش خبرگزاری فرانسه ، تیم های کره جنوبی، تایلند، قطر و ازبکستان همگی به پیکارهای یک چهارم پایانی فوتبال بازی های آسیایی راه یافتند . تیم میزبان ( قطر) به عنوان بهترین تیم دوم در دو گروه موفق شد به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

احتمال برخورد دو کره


کره ای ها با تک گل « اوه بئوم » در دقیقه 57 ، بر تیم بحرین پیروز و سرگروه «B» شدند .این تیم در مسابقه یک چهارم نهایی با برنده گروه «F » مسابقه می دهند که یا ژاپن است و یا کره شمالی.


تیم امید قطر با نتیجه چهار بر یک تیم امید امارات را شکست داد تا یکی از دومکان برای صعود تیم دوم جدول چهار گروه را از آن خود کند. این تیم در حالی مسابقه را شروع کرد که قطری ها می دانستند باید با اختلاف دو گل پیروز شوند تا کویت را از گردونه رقابت ها خارج سازند.


کویت پیش از بازی این دو تیم عربی، در گروه«C» با شکست یک بر صفر از تیم تایلند، مقام پیشتازی گروه را از دست داده بود.


برای پیروزی قطر، سباستیان سوریا، بازیکن متولد اوروگوئه ، دو گل به ثمر رساند و عبدالله کانی و وسام ریزیک گل های دیگر را به امارات زدند .


شش کارت زرد


ازبکستان با پیروزی سه بر یک بر اردن، به عنوان سرگروه «A» به راحتی صعود کرد، در حالی که تایلند با پیروزی یک بر صفر، کویت را لرزاند تا جای خود را در یک چهارم پایانیمطمئن سازد .


تیراتپ وینپوت هایی، بازیکن مدافع،تنها گل مسابقه را دردقیقه 37 از نقطه پنالتی به نتیجه رساند تا به تایلند سومین پیروزی پیاپی را هدیه کند . تایلندیها با نه امتیار کامل برنده گروه « سی » شدند .


مسابقه تایلند با کویت یک مسابقه پر برخورد بود و طی آن شش بازیکن اخطار گرفتند . تیراتپ معتقد بود که تیم منطقه خلیج فارس، که به عنوان تیم پیشتاز گروه به مسابقه آخر آمده بود، باید تنها خود را ملامت کند .


تیراتپ در پایان بازی گفت: «این بازی شش کارت زرد داشت و بیشتر از آن حریف ما بود . کویت بسیار خشن می نمود و آنان دائما با داور بگو مگو داشتند.»


در مسابقه آخر گروه «C»، قرقیزستان با نتیجه سه بر صفر فلسطین را شکست داد .