لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۴۳

نتایج تیم های ایرانی در روز سوم بازی های آسیایی


پورکاشیان در اين دوره از رقابت ها با پيروزی ، حريفانی از سريلانکا، بحرين و قطر را پشت سر گذاشت.
پورکاشیان در اين دوره از رقابت ها با پيروزی ، حريفانی از سريلانکا، بحرين و قطر را پشت سر گذاشت.

درسومین روز از بازی های آسیایی دوحه، هرچند ایران نتایج خوبی در ژیمناستیک به دست نیاورد اما در بسکتبال وشطرنج روز موفقی را پشت سر گذاشت.


تيم ملی بسکتبال ايران در دومين مسابقه خود به يک پيروزی با ارزش در برابر تيم پرسابقه کره جنوبی دست يافت و شکست در برابر تيم اردن در نخستين مسابقه را تا حدی جبران کرد.


بسکتباليست های ملی ايران در پايان نبرد سنگين خود با کره جنوبی با نتيجه ۸۹ بر ۷۵ بر حريف قدر خود چيره شدند . اين موفقيت در شرايطی بود که تيم ایران در وقت دوم از ربع چهارم مسابقه، ۱۶ بر ۱۲ عقب بود و با برتری ۴۰ به ۳۸ حريف، وقت سوم را آغاز کرد .


مسابقه سوم تيم ملی ايران سه شنبه در برابر تيم ملی بسکتبال بحرين است. ايران در بازی نخست ۵۹ بر ۶۲ به اردن باخته بود .


مقام هشتم برای ژيمناستيک ايران


تيم ژيمناستيک ايران در مسابقات ژيمناستيک تيمی بازيهای آسيايی دوحه در قسمت مردان در رده هشتم آسيا ايستاد. در اين پيکارها ژيمناست های ایرانی با ۱ /۳۲۹ امتياز، پس از تيمهای چين، کره جنوبی، ژاپن، کره شمالی، قزاقستان، چين تايپه و مالزی قرار گرفتند.


ادامه پيروزي های شطرنجبازان ايران


در ششمين دور مسابقات شطرنج بازيهای آسيايی دوحه، الشن مرادی، احسان قائم مقامی و آتوسا پورکاشيان حريفان خود را شکست دادند و روز دوم را با پيروزی به پايان بردند.


الشن مرادی در دور ششم سانتو مگارانتو از اندونزی را با نتيجه چهار بر سه و نيم شکست داد .


وی که در دور نخست حريفی از بحرين را شکست داده بود، در دور دوم با رقيب هندی مساوی کرد و دردوم سوم شطرنج بازی از اندونزی را از پيش روبرداشت.


احسان قائم مقامی و آتوسا پورکاشيان حريفان خود را در شطرنج شکست دادند و روز دوم را با پيروزی به پايان بردند.

وی در دور چهارم از حريفی از قطر شکست خورد و در دور پنجم با حريف فيليپينی مساوی کرد. مرادی در دور هفتم اين مسابقات با دونگ گوين از ويتنام رقابت می کند.


احسان قائم مقامی نيز در دور ششم با نتيجه چهار بر سه بر حریفی از مغولستان پيروز شد. وی که در دور نخست نيز با حريفی از مغولستان مساوی کرده بود، در دور بعدی حريف سوری را شکست داد و در دور سوم با شطرنج بازی از فيليپين مساوی کرد.


قائم مقامی دردور چهارم حريف سريلانکايی خود را شکست داد و در دور پنجم به شطرنج باز تايلندی باخت و در دور ششم شطرنج باز مغلولی را از پيش رو برداشت. وی در دور هفتم به مصاف انامول حسين از بنگلادش می رود .


شطرنج بانوان


در مسابقه های شطرنج بانوان دربازي های آسيايی، آتوسا پور کاشيان ازايران در دور ششم با نتيجه ٥/٤ بر ٥/٣ اولگا سابيروفا از ازبکستان را شکست داد.


آتوسا در اين دوره از رقابت ها سه دور نخست را با پيروزی بر حريفانی از سريلانکا، بحرين و قطر پشت سر گذاشت. پورکاشيان در دور چهارم در برابر حريفی از هند شکست خورد، در دور پنجم با شطرنج بازی از ويتنام مساوی کرد، در دور ششم حريفی از ازبکستان را از پيش رو برداشت و در دور هفتم به مصاف ژو ژائو از چين می رود.


XS
SM
MD
LG