ضدگزارش جام ملت‌های آسیا؛ از علیرضا تا علیرضا

هواداران عمان در بازی ایران و عمان در چارچوب بازی‌های جام ملت‌های آسیا

کلاً علیرضاهای فوتبال ایران باحالند. علیرضا جهانبخش گل ‌می‌زند، علیرضا بیرانوند پنالتی می‌گیرد، و علیرضا فغانی هم با احلام خواننده ایرانی عکس یادگار می‌اندازد. فغانی که قبلاً در فرودگاه ایران جلوی نامحرم خواهرزنش را هم بغل کرده بود، این‌بار هم نشان داد که اصلاً به اینکه تصاویری چنین بی‌ناموسی چطور می‌تواند بعضی از هموطنان ارزشی ما را تحریک کند توجهی ندارد و ظاهراً معتقد است داورها هم مثل دکترها به همه محرم هستند.

علیرضا فغانی (با کراوات)در کنار اهلام خواننده ایرانی(بدون کراوات)

بازی ایران- عمان در حالی برگزار شد که بنا به گزارش‌ها عمانی‌ها ورزشگاه را در دست گرفته بودند و ظاهرا نسبت عمانی به ایرانی در ورزشگاه ۳ به ۱ بوده است. حتی بعضی از تماشاگران عمانی هم همانطور که در عکس زیر می‌بینید با اقتدا به استاد مهدی طارمی تلاش کردند وارد بازی ۶ و ۴ ما ایرانی‌ها بشوند و با نشان دادن عدد ۶ سعی کردند به گونه‌ای مناسبات عددی فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار دهند که متاسفانه با شیرجه این علیرضا و سماجت اون علیرضا و البته توانایی طارمی در گل‌نزنی این شر برطرف شد.

تماشاگر معلوم‌الحال عمانی در حال تلاش برای انگولک کردن احساسات عددی ایرانی‌ها

در بازی تایلند و چین هم که قبل از بازی ایران و عمان برگزار شد یک بانوی تایلندی به این شکل سعی کرد خودش را گلکاری کند تا بازیکنان تیمشان روحیه بگیرند که خب با توجه به نتیجه بازی به نظر می‌رسد این گل‌کاری کافی نبوده است و تیم تایلند برای برد به فضای سبز بیشتری احتیاج دارد.

یک بانوی گل‌‌کاری شده تایلندی در ورزشگاه

مهار پنالتی عمان توسط بیرانوند به قدری خودش و بازیکنان دیگر را تحت تاثیر قرار داد که او اینجا به پرواز درآمده و همانطور که در عکس مشاهده می کنید رامین رضاییان دارد تلاش می‌کند او را به آرامی به سطح زمین برگرداند. خوشبختانه با تلاش رضاییان این فرود انجام شد و علیرضا صحیح و سالم به زمین نشست.

تلاش‌ها برای حدس زدن نام مدل موی رامین رضاییان ادامه دارد.

بعد از بازی ایران و عمان میلاد محمدی نشان داد که کلا مشکل پرتاب دارد. همانطور که میدانید او در جام جهانی در بازی مقابل اسپانیا قبل از پرتاب توپ یک کله‌معلق زد و بعد نظرش عوض و اوت را پرتاب نکرد تا همه بپرسند آخه چرا میلاد؟ البته او آن زمان به این شکل به انتقادها پاسخ و نشان داد که هر چقدر پرتاب‌بهایش بد است قر کمرش خردادیان است:

او بعد از بازی با عمان هم موبایل یک تماشاگر ایرانی را گرفت تا با آن برایش سلفی بگیرد اما بعد موبایل تماشاگر مربوطه را به شکلی برایش پرت کرد که به طبقه پایین استادیوم افتاد. البته بعد از این اتفاق میلاد از تماشاگر مربوطه با حرکت دست عذرخواهی کرد ولی بعید نیست که تماشاگر مربوطه جواب عذرخواهی او را با انگشت شست (لابد به نشانه موفقیت)داده باشد. به طور کلی همه از مربی و بازیکن و ناظر بازی و رییس فدراسیون گرفته تا اعضای خانواده و داداش دوقولو و تماشاگران باید مراقب پرتابهای میلاد باشند. چون واقعا معلوم نیست پرتاب بعدی او شامل چه چیزی باشد و به کجای چه کسی بخورد.

تلاش میلاد محمدی برای پرتاب موبایل یک تماشاگر ایرانی به طبقه پایین استادیوم ختم شد.

بنابه گزارش‌ها زیرساخت‌های ورزشگاه شهر ابوظبی برای حضور مادر مرتضی پورعلی‌گنجی در ورزشگاه مهیا بود و او حتی موفق شد مادرش را بعد از بازی با حفظ شئونات بغل کند. در این تصویر هم پور علی‌گنجی را می‌بینید که در بک‌گراند استوری آقای محسن افشانی از شا‌خ‌های اینستاگرام مادرش را بغل کرده. ضمن تبریک به پورعلی‌گنجی، به محسن افشانی هم که برای خودش آقا دوربینی‌ای شده تبریک و تهنیت عرض کرده برای بازماندگان آرزوی صبر جزیل یا یه چیزی تو این مایه‌ها می‌کنیم.

در تصویر اندکی از پورعلی‌گنجی و مادرش و قسمت عظیمی از یکی از شاخ‌های اینستاگرام را مشاهده می‌کنید.