لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۲۰

مصدوميت يائو؛ ضربه ای ديگر به «راکتز»


يائو مينگ، عنوان بهترين آغازگر شروع فصل را در اختيار دارد.
يائو مينگ، عنوان بهترين آغازگر شروع فصل را در اختيار دارد.

يائو مينگ، بسکتباليست چينی تيم هوستون راکتز، در بازی با تيم لس آنجلس کليپرز دچار مصدوميت شديد شد تا راکتس دومين ستاره خود را در اين فصل از دست بدهد.


در شکست ۹۸ بر ۹۳ از تيم لس آنجلس کليپرز، مصدوميت شديد زانوی يائو مينگ چينی می تواند او را برای شش هفته از بازی در تيم هوستون راکتز در بسکتبال« ان بی ای» باز دارد.


رويترز از قول وب سايت تيم کليپرز گزارش داد که سانتر بلند قامت تيم راکتس از يک شکستگی استخوان درشت نی، بدون جا به جايی آن، صدمه ديده است، اما احتمال نمی رود او نيازی به عمل جراحی داشته باشد.


کيث جونز تمرين دهنده ورزشی تيم راکتز هم به روزنامه هوستون کرونيکل گفت:«اين يک شکستگی بدون جا به جايی است، بنا بر اين ضربه ای نبوده که جای استخوان را تغيير دهد. استخوان نازک نی تنها مو برداشته است و ما فکر می کنيم او فقط با استراحت خوب خواهد شد.»


او افزوده است که يک راه حل هم عمل جراحی است، اما اميد می رود که نيازی به انجام آن نباشد.


به هنگام يک درگيری برای تصاحب توپ در يک ربع نخست مسابقه راکتس با کيلپرز، يائو سرنگون شد و به نظر آمد افتادن تيم توماس مهاجم تيم کليپرز و چوک هی يس، مهاجم تيم راکتز به روی او، باعث مصدوميت زانويش شد.


غيبت يائو ضربه سنگين ديگری به تيم راکتز محسوب می شود که پبش از اين تريسی مک گريدی، يکی ديگر از بازيکنان منتخب تيم ستارگان ان بی ای را به دليل درد از ناحيه کمر از دست داده بود.


يائو مينگ با ميانگين ۲۶.۸ امتياز و ۷ . ۹ ريباند، توپگيری زير حلقه، در هرمسابقه در دوران بازی اش در ان بی ای، از عنوان بهترين آغازگر در شروع فصل برخوردار شده است.


XS
SM
MD
LG