لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۱۹

درخشش رونالدينيو و پيروزی بارسلونا


رونالدینیهو در هر دو گل بارسلونا تاثیرگذار بود.
رونالدینیهو در هر دو گل بارسلونا تاثیرگذار بود.


بارسلونا در سايه درخشش رونالدینیهو، ستاره برزیلی خود و پيروزی دو بريک بر تيم ديپورتيوو لاکرونيا، و با سه امتياز برتری به تنهايی در صدر لالیگا قرار گرفت.




به گزارش رويترز، رونالدينيو، بازي ساز برزيلی و کسی که پيش بينی ها در مورد آينده اش در مرکز اخبار رسانه ها قرار دارد، پايه گذار هر دو گل بارسلونا با ضربه های ليونل مسی پيش از پايان نيمه نخست ، و ساموئل اتوئو در شروع نيمه دوم بود .

به محض اين که تيم ميزبان با دو گل برتری ، بازی را آسان گرفت، تيم ديپورتيوو يک گل را با ضربه آ دريان لوپز پاسخ داد و باسلونا در چند دقيقه پايانی لحظه های سختی را گذراند.


اما این تیم سرانجام با برتری توانست که از ۲۸ مسابقه خود صاحب ۵۶ امتياز ش و د . تيم « سوی ی ا » که در رده دوم قرار دارد با پيروزی بر تيم اوساسونا، بدون جواد نکونام مصدوم، در روز بعد ( يکشنبه ) می تواند بار ديگر با بارسلونا هم امتیازی شود.



درخشش رونالدينيو


در بيشتر زمان نيمه نخست ، تيم ديپورتيوو با دوندگی بی امان خود « بارسا » را در ورزشگاه ن ی و کامپ به زحمت انداخت تا اين که رونالدينيودر دقيقه ۴۵ دفاع ديپورتيوو را باز کرد .


رونالدينيو با تغيير نا گهانی مسير حرکتش، بازيکن يار گير خود را جا گذاشت و توپ را در مسير حرکت سريع مسی قرار داد تا با شليک سنگين پای چپ توپ را به سقف دروازه بکوبد .


شش دقيقه پس از شروع نيمه دوم، رونالدينيو از جناح چپ با « يک – دو » با آندرس اينيستا و سپس با ژ اوی توپ را برای اتوئو انداخت تا نتيجه را دو بر صفر کند .


بارسا با نمايش تهديد آميز خود می رفت تا شکستی سنگين را برای ديپورتيوو رقم بزند که « دودو » دروازه بان تيم مهمان چند بار به زيبايی منجی دروازه اش شد .


يک ضربه سر ضعيف از جيووانی فان برونکهورست در دقيقه ۶۹، به لوپز تازه وارد زمين شده برای ديپورتيوو فرصت داد تا يک گل را پاسخ گويد و از آن لحظه به بعد زمان را برای بارسلونا سخت کند .


XS
SM
MD
LG