لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۳۴

پایان شمارش آرا؛ پیروزی قاطع روحانی

ستاد انتخابات کشور، همچنان در حال اعلام گام به گام نتایج انتخابات است و بر اساس نتایج اعلام شده، حسن روحانی همچنان با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. رادیو فردا می‌کوشد، به طور لحظه به لحظه شما را در جریان اعلام نتایج آرا بگذارد.

۱۷:۱۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
محمدرضا باهنرنایب رئیس مجلس با تبریک به فرد منتخب مردم به خبرگزاری مهر گفت: «باید متوجه این مساله باشیم که این حماسه به معنای رضایت از امور کشور نیست، بلکه این حماسه برای دفاع از نظام و لبیک به رهبری بوده است.»
۱۶:۲۲ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اکبر هاشمی رفسنجانی روز شنبه در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت مردم در این انتخابات بر اساس درک و فهم بالا به تکلیف خود عمل کردند.
۱۶:۰۹ ۲۵.۳.۱۳۹۲
روحانی ۵۱.۱ درصد آرا را تاکنون به خود اختصاص داده است.
۱۶:۰۶ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اختلاف روحانی و قالیباف به هشت میلیون و ۲۵۹ هزار , ۷۵ رای رسید.
۱۶:۰۰ ۲۵.۳.۱۳۹۲
آرای شمارش شده ۲۳ میلیون و ۱۴ هزار و ۸۷۳ ؛ آرای صحیح ۲۲ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۳۶۴ ؛ حسن روحانی ۱۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۱۳ ؛محمدباقر قالیباف سه میلیون و ۴۹۴ هزار و ۹۳۸ ؛ محسن رضایی دو میلیون و ۷۲۳ هزار و ۲۰۲ ؛ سعید جلیلی دو میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۶۹ ؛ علی‌اکبر ولایتی یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۴۳ ؛ محمد غرضی ۲۷۶ هزار و ۴۹۹.
۱۵:۴۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر ولایتی در پیامی از رای‌دهندگان سپاسگزاری کرد و گفت بار بزرگی از دوش او برداشته شده است. ولایتی نوشت: «چنانچه گفتار و رفتاری خارج از انصاف و ادب مرتکب» شده از دیگر رقبا و هوادارانشان پوزش می‌خواهد.
۱۵:۳۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
سایت جماران نوشت حسن خمینی، محمد خاتمی، موسوی‌ بجنوردی، علی خاتمی و صادق خرازی با حضور در منزل عارف از انصراف وی به عنوان رفتاری ایثارگرانه یاد کردند و تاکید کردند که این اقدام حتی مخالفان اصلاح‌طلبان را به ستایش واداشته است.
۱۴:۳۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
برپایه آخرین نتایج، حسن روحانی تاکنون ۵۲.۲ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.
۱۴:۳۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
وزارت کشور اعلام کرد مبنای تعیین فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری کل آرای ماخوذه است(و نه آرای صحیح).
۱۴:۳۰ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اختلاف رای حسن روحانی و محمدباقر قالیباف به بیش از پنج میلیون ۸۷۹ هزار رسید.

بیشتر

XS
SM
MD
LG