لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۴۲

پوشش همزمان خبری انتخابات ایالات متحده


رادیو فردا از بامداد چهارشنبه ۱۷ آبان، همزمان با بسته شدن حوزه‌های رأی‌گیری و اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این رویداد را تا زمان اعلام کامل نتایج و مشخص شدن برنده این انتخابات به طور همزمان پوشش خواهد داد.

پوشش همزمان نتایج انتخابات ایالات متحده از حوالی ساعت ۴ بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد و تا پیش از ظهر چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

اگر در فیس‌بوک، گوگل پلاس یا توئیتر هستید می‌توانید می‌توانید این رخداد را در صفحات رادیو فردا در این شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید.

برای این کار ما را در صفحه فیس‌بوک رادیو فردا، صفحه رادیو فردا در گوگل پلاس، یا حساب کاربری رادیو فردا در توئیتر دنبال کنید.

اگر در فیس‌بوک جزو دنبال‌کنندگان رادیو فردا هستید، به یاد داشته باشید که با تغییرات جدیدی که در این شبکه اجتماعی اعمال شده، محتوای ارسال شده به صفحه فیس‌بوک ما الزاما در صفحه اصلی فیس‌بوک شما به نمایش در نمی‌آید و برای دریافت همه محتوای صفحه فیس‌بوک رادیو فردا، باید این صفحه را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

اگر شنونده رادیو فردا هستید هم، پخش زنده رادیو فردا را از دنبال کنید و از تازه‌ترین خبرها در زمینه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطلع شوید.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG