لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۲۰

دختر میرحسین موسوی: نگران جدی سلامت مادر خود هستیم


دختر کوچک زهرا رهنورد و میرحسین موسوی از ملاقات با پدر و مادر، در جریان بودن روند درمان آقای موسوی و نگرانی خانواده از وضعیت جسمانی خانم رهنورد خبر داده است.

نرگس موسوی، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت، در صفحه فیسبوک خود نوشته که علیرغم در جریان بودن روند درمان آقای موسوی، نگرانی خانواده تا تکمیل روند درمان او ادامه دارد و ابراز امیدواری کرده «خللی در این مسیر ایجاد نشود.»

خانم موسوی در عین حال نوشته که «نگرانی‌های جدی» در رابطه با وضعیت جسمانی خانم رهنورد وجود دارد و این وضعیت را «حاصل سخت گیری و اهمالی» دانسته که در سه سال اخیر با مادرش صورت گرفته است.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در سه سال اخیر، بار‌ها به علت بیماری و ناراحتی‌های جسمی، از حبس خانگی به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی و مداوا قرار گرفته‌اند.

در آخرین مورد، سایت کلمه، ۲۵ اردیبهشت، از انتقال آقای موسوی به بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی خبر داده و افزوده بود که این انتقال، پس از دو هفته ممانعت ماموران امنیتی از بستری کردن او رخ داد.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلاح‌طلبان و بخشی از اصولگرایان و همچنین نیروهای میانه‌رو در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ بودند.

این دو حاضر نشدند نتیجه اعلام شده انتخابات مبنی بر پیروزی محمود احمدی‌نژاد را بپذیرند و مدعی تقلب گسترده در روند انتخابات و نتیجه آن شدند؛ اعتراضی که با ماه‌ها تظاهرات و حرکت‌های اعتراضی حامیان آن‌ها همراه شد.

حکومت ایران، این اعتراضات را که به جنبش سبز مشهور شد، فتنه توصیف و آن را به شدت سرکوب کرد.

آقایان موسوی و کروبی و همسران آنها زهرا رهنورد و فاطمه کروبی، از زمستان سال ۱۳۸۹ و پس از دعوت از هواداران خود برای تظاهرات اعتراضی در حمایت از انقلاب‌های مصر و تونس، در حصر خانگی قرار گرفتند. خانم کروبی پس از مدتی از حصر آزاد شد.
XS
SM
MD
LG