لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۱۸

گفت‌وگو با علی رنجبری، نماینده کومله درباره حمله به سفارت ایران


گفت‌وگو با علی رنجبری، نماینده کومله درباره حمله به سفارت ایران
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:37 0:00
لینک مستقیم

رسانه‌ها در ایران از جمله خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، مدعی‌اند که چند تن از اعضای گروه کومله به سفارت ایران در شهر پاریس حمله کرده‌اند. اما علی رنجبری، نماینده کومله در فرانسه، در گفت‌وگو با رادیوفردا می‌گوید کومله یا دیگر احزاب شرکت‌کننده در تجمع اعتراضی بعدازظهر جمعه در پاریس نقشی در حمله به سفارت ایران نداشته‌اند.

رسانه‌ها در ایران از جمله خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، مدعی‌اند که چند تن از اعضای گروه کومله به سفارت ایران در شهر پاریس حمله کرده‌اند.
خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی هم ادعا کرده است که پلیس فرانسه از پیش از احتمال وقوع این حمله مطلع بوده، با این حال برای جلوگیری از آن در دفتر سفارت حاضر نشده است.
روز شنبه بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، در واکنش به این اقدام مخالفان جمهوری اسلامی از کشور فرانسه خواست تا از اماکن دیپلماتیک ایران حفاظت کند.
به گفته بهرام قاسمی، این افراد سعی داشتند تا وارد ساختمان سفارت شوند، اما موفق نشدند و تنها توانستند اشیایی را به سمت ساختمان پرتاب و خساراتی وارد کنند.
اما علی رنجبری، نماینده کومله در فرانسه، در گفت‌وگو با رادیوفردا می‌گوید کومله یا دیگر احزاب شرکت‌کننده در تجمع اعتراضی بعدازظهر جمعه در پاریس نقشی در حمله به سفارت ایران نداشته‌اند.
XS
SM
MD
LG