لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۴۹

خاطرات هاشمی از آن دنیا؛ شاتِ واجبی در برزخ


سه تن از پاره‌های تن امام و رهبری، ایستاده از پشت به جلو
سه تن از پاره‌های تن امام و رهبری، ایستاده از پشت به جلو

طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی: خبر آمد که آقای روح‌الله حسینیان، از نیروهای فوق انقلابی کشور، رحلت کرده و به برزخ منتقل شده است. آقایان مرحوم خلخالی و لاجوردی تماس گرفتند و گفتند دم درب برزخ یک تابلو بزرگ زده‌اند که رویش نوشته: روح امام به امام برگشت!

مرحوم احمدآقا تماس گرفت و گفت خودش نسبت به این جمله نظر مساعدی نداشته، ولی مرحوم حضرت امام گفته حسینیان پاره تن من است و با آمدن او به برزخ من دیگر پاره نیستم.

بعد خبر رسید که مرحوم سعید امامی که از رفقای قدیمی حسینیان است، دم درب برزخ به استقبال ایشان رفته و در همان بدو ورود با هم چند شات زده‌اند. دادیم دفتر تحقیق کرد یک وقت خدای نکرده مشروبات الکلی مصرف نکرده باشند تا مایه تبلیغات سوء دشمنان شود.

مشخص شد که مسئله‌ای نبوده و به یاد روزهای قدیم و آن‌همه اعدام و قتل و پیک‌نیکی که با هم داشته‌اند، در یک حرکت نمادین، چند شات واجبی مصرف کرده‌اند و از آن موقع به بعد هم هر دو هی در برزخ راه می‌روند و می‌خندند و می‌گویند: برگام!

تصاویر مربوط به عزاداری یک‌نفره رهبری در حسینیه بیت ایشان را مشاهده کردیم. مرحوم آقای بهشتی (عباس‌آباد سابق) می‌گفت این وهن نظام است و حتی‌المقدور باید با آدمکی مترسکی چیزی آن حسینیه را پر می‌کردند یا حداقل نمایندگان مجلس را می‌بردند آن‌جا می‌چیدند.

اعلام شده بود که امسال به علت کرونا غذای نذریِ گرم در برزخ توزیع نشود، اما خبر رسید که یک سری از هیئت‌ها در قیمه نذری یخ می‌ریزند و بین عزاداران توزیع می‌کنند که این مصداق دور زدن قانون است و گفتیم تذکر دهند.

خبر رسید که حال یکی دو تن از نویسندگان نامهٔ درخواست استعفای آقای خامنه‌ای در زندان خوب نیست و اعتصاب غذا کرده‌اند و از این حرف‌ها.

با مرحوم احمدآقا صحبت می‌کردیم و می‌گفت مرحوم حضرت امام به این رویه انتقاد دارند و می‌گویند این برخوردها صحیح نیست و این‌ها را باید سریع اعدام کنند که آن‌قدر برای نظام دست‌وپاگیر نشوند.

گفتیم متأسفانه الان مثل دوران طلایی امام و دهه مبارک شصت نیست و هی این کاربر ماربرها توی یک جاهایی به نام فضای مجازی سر و صدای اضافی می‌کنند و نمی‌گذارند نظام درست وظایف شرعی‌اش را انجام دهد و زمین را از شر این شیاطین پاک کند.

مرحوم آقای چاوز از برزخ ونزوئلا تماس گرفت و گفت خوشحال است که مرگش باعث شد رئیس‌جمهور وقت ایران مادرش را بغل کند. پرسیدیم چطور؟ توضیح داد که همین رابطه نزدیک و تنگاتنگ مادر من و رئیس‌جمهور سابق شما باعث شده الان شما به ما بنزین بدهید و ما به شما انبه و آناناس، و استکبار هم از ناراحتی به خود بپیچد.

در پایان این تماس ابراز امیدواری کردیم این بار مادر یکی از مقامات ارشد نظام اسلامی رئیس‌جمهور ونزوئلا را بغل کند تا طرفین با نشان دادن رابطه تنگاتنگ‌شان به هم کماکان به سیاست بنزین در برابر انبه خودشان ادامه دهند و استکبار هم همین‌جور به خود بپیچد.

XS
SM
MD
LG