لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۷

نامه رهبری به جوانان فرانسه؛ ماکارونی محکوم است!


آیت‌الله خامنه‌ای در حال نوشتن لیست خرید بیت رهبری، قبل از نوشتن نامه به جوانان فرانسه
آیت‌الله خامنه‌ای در حال نوشتن لیست خرید بیت رهبری، قبل از نوشتن نامه به جوانان فرانسه

طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی

جوان فرانسوی، چطوری؟ خوبی، ردیفی، ان‌شاءالله‌ تعالی؟ اگر از احوالات ما خواسته باشید، خوبیم. هرچند این چند ماهه اندکی در انفرادی ضدکرونای بیت کف کرده‌ایم، ولی به هرحال با رسیدگی به امور اسلام و مسلمین و نبرد در چند جبهه با دشمنان آمریکایی، اروپایی، آسیایی، آفریقایی، فضایی، دریایی و غیره که در این مقال نگنجند، خودمان را سرگرم می‌کنیم.

اما غرض از مزاحمت این‌که حتماً در جریان هستید که اخیرا چاقوی یکی از جوانان غیور مسلمان در فرانسه ظاهراً و به صورت تصادفی به گلوی یک به‌ظاهر معلم فرانسوی برخورد کرده که آن‌طور که رسانه‌های دروغ‌پرداز خارجی می‌گویند، تا حدودی منجر به مرگ وی شده است.

ما در بیت‌مان یک گروه فکری داریم که به صورت دقیق اتفاقات روز دنیا را در آن بررسی می‌کنند و در نهایت ما مصوبات آن‌ها را تأیید می‌کنیم تا به اطلاع جهانیان برسد.

در این گروه، پس از بررسی دقیق قرائن و شواهد، برادران ما به این نتیجه رسیدند که مرگ این به‌ظاهر معلم اصلاً در اثر ویروس منحوس کرونا بوده است نه بر اثر اصابت گردن به چاقو. حتی یکی از دانشمندان بیت ما معتقد است یکی از عوارض بیماری کرونا جدا شدن سر از بدن می‌باشد و این دولت خودکامه و بی‌رحم و فاسد فرانسه برای پایین آمدن آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا و همچنین زیر سؤال بردن مسلمانان جهان، این مسئله را به این شکل مطرح کرد.

این‌ها را برای شما عزیزان نوشتم که بدانید چه حکومت ددمنش و ستمکاری دارید.

ما خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران اصلاً از این مسائل خشن و مشکلات این‌طوری با امت سلامی نداریم و اصلاً این امور را به خود مردم واگذار کرده‌ایم. حالا اگر گاهی چهار تا اعدام در ملأعام هم توی خبرها می‌بینید، به اصرار خود مردم و برای سرگرم شدن‌شان انجام می‌شود و خدا شاهد است امت ما در صفوف درهم‌فشرده مراسم اعدام چنان تخمه‌ای می‌شکنند که کوفیان در روز عاشورا نشکستند.

نکته دیگر این‌که اصلاً این رئیس‌جمهور شما که اسمش آدم را یاد ماکارونی می‌اندازد، عددی نیست که بخواهد مسلمین را تهدید کند.

ما به آقای حداد عادل که از ادبای بیت ماست گفتیم اصلاً در فرهنگستان کار کنند که به نشانه اعتراض به این مردک از این به بعد مردم شهیدپرورمان به جای ماکارونی یک تعبیر درست عربی یا حالا اگر نبود، فارسی به کار ببرند. ایشان تعابیری مثل درازِ خوردنی و بلندخمیر را پیشنهاد دادند، ولی ما گفتیم همان‌طور که تلویزان و رادیان را پیشنهاد داده بودیم، برای این هم شاید «درازیان» بهتر باشد.

در پایان چند توصیه و نصیحت برای شما فرزندان فرانسوی‌ام دارم:

درست است که مصرف مشروبات الکلی در کشور شما آزاد است، اما بدانید که این توطئه‌ای است که غرب وحشی برای به دام انداختن و بیمار کردن شما عزیزان دارد. گروه فکری بیت ما در هنگام نگارش نامه از ما خواست که به شما بگویم اصلاً از این چیزها نخورید، ولی ما معتقدیم شما کم بخورید، همیشه بخورید، حالا بعدشم خدا کریمه.

درست است که روابط بین دختر و پسر نعوذ‌بالله در کشور شما توسط دولتمردان سفاک‌تان آزاد گذاشته شده، اما ما برای این مسئله هم یک راهکار داریم و به پیوست این نامه یک سری متن برای شما عزیزان فرستاده‌ایم که ما به آن‌ها صیغه‌نامه می‌گویم.

شما ابتدا آن‌ها را با هم به اتفاق خانم تلاوت می‌کنید و سر یک تاریخ و یک مبلغ ناچیزی با هم توافق می‌کنید و می‌برید برادران ما در نمایندگی نظام در پاریس یک مهری، انگشتی، یامهدی ادرکنی‌ای، اسلام پیروز استی، چیزی، پایش می‌زنند و بعد از آن هم که دیگر عشق و است راستی.

فقط یادتان باشد که یک‌وقت خدانکرده زبانم لال بعد از شروع عملیات از چیزی جلوگیری نکنید که مصداق اسراف است و الاسراف اشدُّ منَ الشصت تا زنا! یعنی اسراف حتی از سربریدن هم معصیتش بیشتر است.

در پایان تا یادمان نرفته بگوییم که اگر یک‌وقت برای ضربه زدن به کفار و دشمنان یا هرچیز دیگر نیازی به سلاحی چیزی داشتید، فقط لب تر کنید، چون به فیض الهی تحریم‌های تسلیحاتی ایران اسلامی همین پیش پای شما تمام شد و دیگر سرد و گرم و بزرگ و کوچک و تیز و انفجاری و بُرنده و خورنده و کِشنده و جهنده، همه‌چی هست. شما فقط بخواه!

من‌الله توفیق / مغسی بوکو
مقام معظم رهبری ایران و حومه

XS
SM
MD
LG