لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۵۱

روزنوشت‌های رهبری؛ آمادهٔ ارسال پرستو هستیم!


رهبر جمهوری اسلامی در حال دست تکان دادن از دور برای پوتین!
رهبر جمهوری اسلامی در حال دست تکان دادن از دور برای پوتین!

طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی

از آقای دکتر ولایتی حال آقای پوتین را جویا شدیم. گفت در حال جمع کردن ماجرای این یارو ناوالنی است. گفتیم واقعاً از مرد بزرگی مثل پوتین بعید بود به این‌جور آدم‌ها اجازه بدهد نفس بکشند. گفت خب بصیرت حضرت آقا را کمتر کسی در دنیا دارد. گفتیم دقیقاً! ان‌شاءالله همهٔ حکام یاد بگیرند یک‌جوری توی دهان مخالف بزنند که طرف نتواند دندان‌های شکسته‌اش را بشمرد چه برسد به این‌که از توی بازداشتگاه فراخوان راهپیمایی و این حرف‌ها بدهد.

خیلی عصبانی شده بودیم و روحیات انقلابی‌مان داشت می‌زد بالا. گفتیم به آقای پوتین پیغام بدهد اگر برای مقابله با ایشان نیاز به پرستوی ایرانی یا نیروهای فرنگی‌کار زبده داشت، فقط لب تر کند؛ ما آمادهٔ همکاری هستیم. البته برادران روس خودشان در این زمینه از جملهٔ خوبان‌اند و ما فقط خواستیم در روزهای سخت همدردی کنیم.

آقای محمدی گلپایگانی گزارشی از بسته شدن حساب توئیتر دفتر ما داد. گفتیم به‌شدت محکوم کنند و ببینید اگر توئیتر این دوروبر توی خلیج فارس اموالی چیزی دارد، بچه‌های سپاه به علت آلودگی محیط زیست توقیفش کنند.

گفت گشته‌ایم و چیز خاصی ندارند. گفتیم پس همان نام‌های کاربری ناشناس‌مان را فعلاً راه بیندازند ببینیم دنیا دست کیست. فقط در انتخاب نام کاربری برای ما دقت کنند تا شأن‌مان خدشه‌دار نشود. قبلاً چند مورد آی‌دی‌هایی مثل آقاخوشگله و یا بلندِ دوست‌داشتنی و این‌ها برایمان ساخته بودند که خب هرچند بامسما بودند اما دشمنان سوءاستفاده می‌کردند.

گفتیم با آیت‌الله علم‌الهدی در مشهد تماس بگیرند تا در مورد این جمله که گفته بود «آنتی‌بادی واکسن ایرانی کرونا تا هشت برابر رشد کرده» کمی توضیح بدهد.

توضیح داد که اول می‌خواسته بگوید آنتی‌بادی ۸۰ برابر رشد کرده که با وساطت و ریش‌سفیدی چند نفر از اعضای دفترش به ۸ برابر رضایت داده. پرسیدیم این اطلاعات دقیق از کجا به شما می‌رسد، گفت آخرین باری که به زیارت بارگاه امام هشتم رفته، یکی از اصحاب نزدیک ایشان شخصاً بر وی ظاهر شده و توضیحات مفصلی در مورد مراحل مختلف ساخت واکسن ایرانی داده است.

احساسات‌مان به خاطر این معجزه الهی غلیان کرد و از ایشان خواستیم دفعهٔ بعد که به سراغ ما آمد، برایمان اندکی شلهٔ مشهدی بیاورد تا دور از چشم خجسته‌خانم میل کنیم. خجسته‌خانم همیشه خیلی اصرار دارد ما فقط شله‌های ایشان را بخوریم و اگر به شله‌های دیگران لب بزنیم، حس خیانت بهش دست می‌دهد.

به آقای وحید گفته بودیم با وزیر آموزش و پرورش تماس بگیرد و بابت این‌که گفته «مدرسه جایگاه آموزش‌های جنسی و جنسیتی نیست، وظیفهٔ مدرسه تربیت سرباز برای تمدن نوین اسلامی است»، او را تشویق کند.

آقای وحید می‌گفت وزیر با شنیدن تفقد ما خیلی احساساتی شد و گفت اگر آقا آن‌قدر خوشش می‌آید، ما اصلاً آماده‌ایم مدارس را تحویل بسیج و سپاه بدهیم، آن‌ها بیایند بچه‌ها را قشنگ بتکانند تا سرباز بار بیایند.

آقای وحید می‌پرسید در مورد آموزش‌های جنسی و جنسیتی تکلیف حوزه‌های علمیه چیست؟ گفتیم در حوزه‌ها بحمدالله به‌صورت عملی این چیزها مراعات می‌شود و از این نظر نگرانی‌ای نیست.

گزارش شده بود که آقای رئیسی در یک سفر استانی به مسئلهٔ آب شاهرود وارد شده و از مسئولین خواسته در این زمینه مانع ایجاد نکنند. از آقای حجازی پرسیدیم ماجرا چیست؟

گفت در این پروژه ظاهراً قرار است آب مردم گلستان به‌نحوی مدیریت شود که به آب مردم شاهرود اضافه شود. می‌گفت این کارها در راستای فعالیت‌های انتخاباتی است و حتی گفت قالیباف هم برای این‌که پیش رئیسی کم نیاورد، چند تا ماشین عمله و بنا و خاک و سیمان بار زده بود تا به عنوان یک مدیر انقلابی فعال برود مسئلهٔ آب مردم شاهرود را شخصاً حل کند که دید رؤسای بنیادهای مستضعفان و برکت و فرمانده قرارگاه خاتم دارند دبه دبه از آب‌های دیگر برای افزودن به آب مردم مظلوم شاهرود مایه می‌گذارند.

او گفت فرماندار شاهرود اعلام کرده با این همه آب انتخاباتی که دارد به سمت شاهرود می‌رود، خطر سیل در این شهر بسیار بالاست. آقای حداد هم در این زمینه شعری تقدیم ما کرد:
رهبر امروز اگر لطف به من بنماید
همه‌جا آب نمایم ملک شهرودی را
پیغام دادیم اگر ایشان هم می‌خواهد برای انتخابات کاندیدا شود، اول با داماد بزرگوارش یک مشورتی بنماید.

XS
SM
MD
LG