لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۰۶
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد

آمنه‌سادات ذبیح‌پور به حضور در جلسه بعدی دادگاه سپیده قلیان «ملزم شد»

۰۱:۳۸ ۲۵.۸.۱۴۰۱

در اعتراضات شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان در مشهد معترضان شعار «بسیجی، سپاهی، داعش ما شمایید»، «مرگ بر دیکتاتور» و «حکومت بچه کش نمی خوایم، نمی خوایم.» سر می دهند.

۰۱:۳۳ ۲۵.۸.۱۴۰۱

تصاویر ویدئویی از اعتراضات در اورمیه در شامگاه سه شنبه ۲۴ تیرماه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است . معترضان در این تجمع علیه جمهوری اسلامی شعار سر دادند.

۰۰:۳۱ ۲۵.۸.۱۴۰۱

۲۳:۵۵ ۲۴.۸.۱۴۰۱

پیرو درخواست‌های متعددی که برای اعتصاب سراسری و تجمعات اعتراضی در سالگرد اعتراضات آبان ۹۸ منتشر شده بود، از صبح سه‌شنبه ۲۴ آبان از نقاط متعدد تهران و ده‌ها شهر دیگر ایران گزارش می‌رسد که بازاریان و صاحبان کسب‌وکار اعتصاب کرده‌اند و در بسیاری از مناطق نیز تجمعات اعتراضی شکل گرفته است.

تصاویر و ویدئوهایی که از نخستین ساعات روز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که برخی از راسته‌های بازار و مراکز تجاری در تهران و ده‌ها شهر از جمله کرج، کرمان، رشت، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد، بندر گناوه، اردبیل، کیش و همچنینی شمار زیادی از شهرهای استان کردستان اعتصاب کرده‌اند.

اعتصاب بازاریان در شهرهای سنندج، سقز، مریوان، بانه، دیواندرە، مهاباد، بوکان، اشنویه، کامیاران و جوانرود در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی، دوازدهمین دور اعتصاب در این استان از زمان شروع اعتراضات است.

۲۳:۴۹ ۲۴.۸.۱۴۰۱

۲۳:۴۰ ۲۴.۸.۱۴۰۱

شعار «آزادی، آزادی»‌ در مشهد

۲۳:۳۷ ۲۴.۸.۱۴۰۱

۲۲:۳۹ ۲۴.۸.۱۴۰۱

برادر حسین رونقی از وخامت حال او خبر داد

برادر حسین رونقی، فعال سیاسی که در زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده است، بار دیگر از وخامت شرایط جسمانی او خبر داد.

حسن رونقی روز سه‌شنبه ۲۴ آبان در صفحه توییتر خود نوشت پیام یکی از زندانیان محبوس در اوین را با واسطه خانواده او دریافت کرده که گفته است، حسین را در بهداری زندان دیده در حالی که توان تکلم نداشته است.

به گفته او، حسین رونقی دچار اسپاسم روده شده و در بهداری زندان اوین نیز با ویلچر بوده است.

۲۲:۳۷ ۲۴.۸.۱۴۰۱

۲۲:۳۶ ۲۴.۸.۱۴۰۱

تیراندازی ماموران به سوی مردم در رشت

بیشتر

XS
SM
MD
LG