لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۴۲
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد

آمنه‌سادات ذبیح‌پور به حضور در جلسه بعدی دادگاه سپیده قلیان «ملزم شد»

۱۵:۰۶ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

۱۵:۰۶ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

۱۴:۳۸ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

رضا پهلوی تقاضای دیدار از طرف لِوی را «رد کرد»

نوید محبی، پژوهشگر در اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران، معروف به نوفدی، در توئیتی خبر داد که شاهزاده رضا پهلوی تقاضای دیدار از طرف برنار هانری لوی، متفکر فرانسوی، در زمان سفرش به پاریس را رد کرده است.

برنار هانری لِوی، فیلسوف فرانسوی، از تشکیل یک حکومت مستقل کُرد در منطقه دفاع می‌کند و به همین دلیل اخیرا در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان خبرساز بوده است.

آقای لوی چند سال پیش هم کتابی جنجالی درباره ایران با نام «امپراطوری و پنج پادشاه» منتشر کرد که در آن مدعی شده بود تغییر نام کشور ایران از «پرشیا» به «ایران» به پیشنهاد نازی‌های آلمان بوده است.

دو هفته پیش، پس از انتشار عکس‌های گلشیفته فراهانی، یکی از اولین امضاکنندگان منشور مهسا، با آقای لوی، این بازیگر ایرانی به‌شدت هدف حمله قرار گرفت و در صفحه توئیتر خود مجبور به پاسخ‌گویی شد.

۱۴:۲۷ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

چهارشنبه‌سوری اعتراضی در رشت

ویدئویی که نشان می‌دهد شهروندان رشت به طور گسترده در میدان شهرداری این شهر و برای شرکت در مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال تجمع کرده و شعارهایی علیه حکومت سر می‌دهند.

۱۴:۲۵ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

مراسم «قاشق‌زنی» در تهران

ویدئویی از برگزاری مراسم سنتی «قاشق‌زنی» در محله یوسف‌آباد تهران با حضور تعداد زیادی از دختران و پسران در شبکه‌های اجتماعی بارها همرسان شده است.

کاربری نوشته: «استفاده از فرصت و ظرفیت جشن‌های ملی برای شادی جمعی و هجو و تمسخر حکومت، یکی از شناخته‌شده‌ترین روش‌های نافرمانی مدنی در رژیم‌های دیکتاتوری و تمامیت‌خواه است.»

۱۴:۱۸ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

شعار «زن زندگی آزادی» در سنندج در چهارشنبه سوری

شهروندان سنندج در چهارشنبه‌سوری علاوه بر رقص‌های دسته‌جمعی، شعار اعتراضات، «زن زندگی آزادی» را بارها در خیابان‌های این شهر فریاد زدند.

۱۴:۰۸ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

۱۴:۰۸ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

۱۴:۰۷ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

۱۴:۰۷ ۲۴.۱۲.۱۴۰۱

بیشتر

XS
SM
MD
LG