لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۰۰

علیرضا قندچی: لباس‌شخصی‌ها با ضبط موبایلم علیه انجمن جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ توئیت زدند


تصویر از علیرضا قندچی
تصویر از علیرضا قندچی

علیرضا قندچی، از خانواده‌های کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی می‌گوید لباس‌شخصی‌ها ضمن بازداشت چند ساعته و توقیف گوشی او، مطالبی را در توئیترش علیه حامد اسماعیلیون و انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز پی‌اس منتشر کرده‌اند.

علیرضا قندچی در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه ۱۳ آبان منتشر شده، می‌گوید روز سه‌شنبه دهم آبان هنگام حضور بر مزار همسر و فرزندانش، به دست نیروی لباس شخصی بازداشت شده و او را سوار یک خودروی پراید کرده‌اند.

او می‌گوید که گرچه پس از چند ساعت از بازداشت این نیروها آزاد شده، اما آنها با استفاده از گوشی توقیف شده‌اش، مطالبی «برای ایجاد تفرقه و اختلاف» میان اعضای انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ منتشر کرده‌اند.

آقای قندچی در این پیام ویدئویی همه مطالب منتشر شده در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود در زمان بازداشت تا هنگام پس گرفتن صفحه توئیترش در روز جمعه را رد کرده و گفته است که در حال حاضر اتحاد همه مردم از جمله اعضای انجمن جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ برای «آزادی» ایران ضروری است.

فائزه فلسفی همسر و درسا و پارسا قندچی فرزندان علیرضا قندچی از کشته‌شدگان سرنگونی هواپیمای اوکراینی با موشک‌های سپاه پاسداران بوده‌اند.

XS
SM
MD
LG